dinsdag 16 oktober 2012

♥.Logeren en wat zien wij daar..;))..♥

Hallo ♥Lieve ♥ Allemaal ♥....
Uk ♥ en Puk ♥ vinden het  Leuk bij ons ♥ zo te zien..;)
ze ♥ zitten altijd wel ergens tja ze ♥ kunnen vliegen ♥..hihi..;)
Puk ♥ zegt.. wat zie ikke♥ daar twee koffertjes ♥ staan..?
Ja mijn  lieve♥ 2 kleindochtertjes ♥ ♥ die Herfstvacantie ♥ hebben..zijn 2 dagen bij omi♥ logeren leuk hé..;)
Weet je .. ik kreeg eens een poppenhuisje♥ van hout met meubeltjes♥ alles blank hout..
schuifdeurtjes beneden echt mooi ♥..
we♥ gaan het nu een beetje♥ bij beetje♥ opleuken♥..;))

daar zijn we ♥ dus 2 dagen zoet ♥ mee geweest ..;)
maar niet het hele poppenhuisje ♥..zucht..
dus ..één kinder ♥ slaapkamertje♥ hebben we bijna af gemaakt beetje pastelkleurtje ♥ erin de rest ♥ moet nog hoor.....poehhh...;)
Oohh kijk maar..Lief ♥ kleurtje hé..
het stabelbedje ♥ en wiegje♥ nieuw bekleed..maar lieve zucht ♥ er komt wel véél tijd bij kijke  ♥ tochhh..waar ben ik ♥ weer aan begonnen..ohlalala♪♪!!;) 
De oudste♥ Ilse  van vind het maar heel spannend allemaal..wat omi♥ ervan maakt..♥
en de jongste Liza♥ wilt ook
met alles mee doen zo Lief..♥
zie ze toch Lief ♥ samen ♥ spelen ♥..
verder heb ik met hun♥ nog koekjestaart♥ gemaakt vanmiddag...jammiieeeee.♪♪.
want.. zei de oudste ..OMI ♥ is morgen jariggggg♪♫♪.. ♥→ik←♥☺ dus..
en dat vieren wij ♥met een heerlijk taartje ♥..hihi..;))
Puk ♥ hoort het ook..;)
en de jongste ♥ van bijna 4 ♥.. die  stiekum de snoepjes eraf wilt smullen ♥..
Oeps betrapt hihi..;)))))
Ach Omi♥  houd♥♥ héél véél van jullie ♥♥ .. we♥ hebben veel  gelachen♥ en veel plezier♥ gehad en daar gaat het toch om♥ ..;))))))
We ♥ gaan morgen met z'n allen ♥ uit eten ..;)))
en....
Uk ♥ is alleen zie ik ♥ .. waar is Puk ♥ nu weer heen..:(..toch niet ook stiekum aan 't taartje snoepen hé....of....?;)
Het logeren was weer héél leuk ♥ ..met de mupkes♥ zo noemen de ouders ♥ ze ♥ hihi..♥
en ik ♥ beetje moe ..hihi..
Zeg Lieverds ♥ wij ♥ gaan er weer vandooooorrrrr..;)
we ♥ vertellen 't wel een ander keertje..;)))
Liefs en Hugs van ons♥ ..en Genieten♥ jullie♥ ook..;))))!!! ♥
XXXX..tot snel..;))!! 
     

14 opmerkingen:

sharon's shabby creations zei

Lieve Gaby,

Van harte gefeliciteerd alvast met je verjaardag!! Wat gezellig dat die twee meiden bij Omi komen logeren. Zo te zien hebben jullie zich kostelijk vermaakt!! Wat een werk zeg die kleine frutsel dingetjes voor in het poppenhuis. Het ziet er weer allemaal uit om door een ringetje te halen. Eet smakelijk voor morgen. En op de vraag van de foto's die maak ik niet met mijn foon hoor!! Ik heb niet zo'n spectaculere telefoon. Ik maak mijn foto's gewoon met het fototoestel. Een fijne dag toegewenst voor morgen!!

Lieve groetjes Sharon

Ilse en Liza zei

hieper de piep hoera !!
proficiat omi !!
we vonden het logeren heel gezellig
en tot vanavond .
dikke kus van
<3 Ilse & Liza

Juliëtte zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Omi!!
Dat gaat vast een hele gezellig dag worden!
Leuk hoor je poppenhuis!!
Ja, het is een flinke klus, maar wel erg leuk om te doen!!

Een knuffel voor de jarige job!

Liefs, Juliëtte

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een feestelijke dag en een heel gezellig etentje.

Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Hey lieverd, oooooh, je bent jarig, van harte gefeliciteerd hoor en ik wens je nog heel veel gelukkige jaartjes erbij xxx
Wat een heerlijke post, die meiden zullen zooooo genieten bij hun leuke omi, dat is vast een paradijsje voor hun bij jouw thuis met al die mooie spulletjes!
Geniet van je dag lieve schat én van je etentje straks,
hele dikke knuffel van Sonja

Anoniem zei

Wat leuk, je kleinkinderen te logeren en dan samen aan het poppenhuis te werken.
En van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

ByVonneThuis zei

Gefeleiciteerd!!
Dat ziet er allemaal super gezellig uit. Een paar echt meiden dagen wat heerlijk.

Groetjes Yvonne

Pour l ' amour de Vintage Blue zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ! Wat zullen die meisjes toch blij zijn met zo'n Omi die de prachtigste dingens in mekaar steekt ! Echt heel mooi hoor wat je maakt, geniet ervan met je meisjes!

Lieve groetjes
Carine

What's in a day zei

Van harte voor jou...ik zing al even een lied voor je hoor...Geniet samen met iedereen die je lief is van deze fijne dag en wat een schatten heb je daar bij je...


Lieve groetjes,
♥Eefie

theromanticrose zei

Tutto dolcissimo!Baci,Rosetta

La Blomst-Living zei

Van Harte Gefeliciteerd, Gaby. Een fijne dag nog verder! Geniet er maar van met al die lieverdjes om je heen. En ik ben benieuwd naar je poppenhuis alstie af is!
Liefs Linda

Josephine zei

Hieper de piep HOERA!!!

Lieverd van harte gefeliciteerd
met je verjaardag,en tijdens
dit schrijven ben jij misschien
nog wel heerlijk aan het dineren.

Altijd zo gezellig uit eten gaan.

Wat heb je het heerlijk gehad
met Ilse en Liza als ik het zo
bekijk allemaal. Zo'n Omi
wenst ieder kind toch.
En wat lief dat ze beide hier
bij jou ook een berichtje
hebben achter gelaten.

Heerlijk knutselen en al het
moois dat ze bij jou in huis
zien staan is voor een kindje
natuurlijk luilekkerland.....

Lieve Gaby, geniet van deze onvergetelijke dag tot in de
kleinste uurtjes, en ik neem
een slokje op jou verjaardag...

PROOST!!!!!!

Vee liefs,
Josephine
XXXXX

little sweet things zei

Wat heerlijk om de meiden een paar dagen bij je te hebben.
En een poppenhuis...ik hoe ervan.
Vroeger toen ik klein was had ik maar 1 wens en dat was een poppenhuis maar ik kreeg er geen.
Later kreeg ik zelf 2 meiden en ik heb me helemaal uitgeleefd met ze wat poppenhuizen betreft. Een barbiehuis, playmobilhuis, legohuis en een gewoon houtenpoppenhuis...ze hebben ze allemaal gekregen van me en ik weet niet wie er het meeste mee gespeeld heeft, de meiden of ik haha.
Fijne verjaardag!!!
liefs, Sas

Liefde voor kransen ♡ zei

Nog van harte met je verjaardag!
Wat gezellig dat je kleindochters kwamen logeren! En ze boffen maar met zo'n oma! Echt een prachtig poppenhuis en de taart zag er ook heerlijk uit!
fijn weekend, liefs Lindy