donderdag 14 augustus 2014

.♥.Toch ff kleine lieve♥ baby- poppen post..♥.

Hallo Lieverds..;)
                     
Kijk en geniet♥ even van deze lieve♥ post...;
Paar weekjes terug waren de baby's♥ van mijn lieve kleindochters♥ hier logeren hihi..;)
 zij gingen toen met lieve papa♥ en mama op vakantie naar Italie..;)
 Ik heb ze♥  gewassen ook de haren met wasverzachter  ..;)
Ik had een verrassing♥ voor hun  zoals jullie♥ al zien..;)
ja nieuwe kleertjes voor ze gemaakt en vestjes gebreid..;)
Ondanks ik mij nog lang niet zo goed voel ..
maar er zijn momenten van up en downs..
 met mijn depressie door hormonale therapie..
 ik doe deze creatieve afleiding als ik mij goed voel ..morgen kan ik mij weer zo leeg voelen soms vervelend maar ik krijg hulp want ik kom er niet alleen uit....;( 
mja....ik ga proberen deze post te plaatsen..;) 
♥ 
Toen ze terug kwamen van de vakantie..
had ik 1 foto op fb gezet deze ..;)
hun mama♥ had het laten zien...
en ja ik♥ verwachte het al..
 ze♥ wilden hun baby.s♥ zo snel mogelijk ophalen hihi..;)
♥ 
ze kunnen met broekje♥ of met rokje♥ of vestje♥ ..
 lijkt het of ze wat anders aanhebben..
de lieve moedertjes♥♥ ..
net beschermende engeltjes ♥♥..
zo lief♥ hoe ze hun vasthouden..;)













Schattig♥ om ze♥ zo te zien genieten..
ze♥ waren  blij♥ verrast..;)
♥ 
Afgelopen dinsdag was ik na de controle zkh ..
nog gaan oppassen..
 en weer nieuwe zomer jurkjes♥ gemaakt met gehaakte schouderbandjes.. met leuke mouwvestjes♥ erbij..;)
Die blije♥ gezichtjes♥ van hun zijn me zoveel waard♥..
mijn hart♥.loopt er van over.;))
Ze♥ zeiden voor ze naar bed gingen tegen hun papa♥.. 
vertelde mijn oudste zoon♥..
de oudste kleindochter♥ van 7 vroeg ... 
papa♥ waarom komt omie♥ niet elke dag?
 en de jongste♥ van 5 zei:
ik mis omie...;(
Oooohhh mijn hart♥ smelt..lieve zucht ;)) 
die lieverds♥♥..;).. 
Lieverds♥ dit was het weer hopelijk tot snel ..;)
 geniet♥ van het komend weekend hopelijk met meer zon
en bedankt voor het bezoekje♥ en..
 vooral de lievereacties waardeer ik zeer..;)
 Liefssss Gaby..X♥X♥X..;))
♥ ♥
 

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Geen wonder dat je kleindochters hun lieve oma vaker willen zien, je bent zo goed voor ze! Hun mooie poppen waren in hun vakantie in goede handen, dat is ook wel weer gebleken.

Sterkte met alles Gaby en goed dat je hulp hebt gezocht. Soms kan dat best een drempel zijn maar het is juist goed om te erkennen dat je er zelf niet uitkomt. Dat zal het herstel alleen maar bespoedigen. Ik leef met je mee...

Liefs en een dikke knuf, Ingrid

Atelier Valerie zei

Lieve Gaby ...
Wat een mooie poppen ...
en dan heb ik het nog niet over die schitterende kleertjes ...
Zo klein en fijn gemaakt door jou ...
Ik wens je veel beterschap toe en sterkte ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Marguerite zei

Bij jou kleindochters geen blote poppen maar poppen met hele mooie kleren. Gelukkig dat de meiden en hun poppen er voor zorgen dat je je zo nu en dan wat beter voelt. Heel veel beterschap.
Groetjes Marguerite

Peter Veen zei

Hoi Gaby! wat ziet het er allemaal schattig uit......en zo knap gemaakt want ik zie zelfs van die piepkleine raglan-mouwtjes! Het is leuk hè om voor de kleine meisjes de poppen mooi aan te kleden?!

Sprong bijna op de fiets om een popje te gaan kopen : ))))) maar toch maar niet, geen kleinkinderen hier!

Ja, rot is dat hè, de ene dag gaat het en de volgende dag ben je niets waard.....maar het is voor het goede doel zal ik maar zeggen en wat fijn dat je hulp hebt gezocht! Zie je wel dat je heel dapper bent Gaby!
Applausje van mij hoor! Zet 'm op!

Er zijn veel mensen die aan je denken hoor!

Zo, en wat zit er nu weer op de breinaalden? Je naait trouwens ook, zou ik bijna vergeten. Goh joh, wat heb ik een uren achter de naaimachine gezeten, geweldig om te doen!

Hou je haaks, ik kijk met plezier uit naar je volgende post, hoe lang het ook mag duren, ik zal graag wachten!

Die regen hè, die kreeg ik op mijn hoofd vandaag en eigenlijk kon ik er wel even van genieten na al die hitte!

Liefs Gaby!!! xxx Pink


Zaanse Zolder zei

Wat een lieve oma ben jij! en zo een goede oppas. Zo lief die kleertjes!

Zaanse Zolder zei

en een heeeeeeeele dikke knuf voor jou natuurlijk!

Josephine zei

Mijn hemel lieverd, wat ben je
toch een TOPPERTJE van een Omie!!!Die kleine schatten worden
ook zo heerlijk verwend door jou.

Ik kijk me ogen telkens weer uit
van alles wat jij maakt. Zo mooi
en precies, en fantastisch van kleur
allemaal.

Het zijn trouwens prachtige poppen
en zo lief te zien hoe gek ze
op ze zijn. De haartjes weer
heerlijk geurend en zacht vooral
van de verzachter, haha ENIG!!!

Heel goed dat je hulp krijgt meis,
met elkaar en goede inzichten
voel je je vast een stuk sterker
worden. Het gaat natuurlijk nooit vlug genoeg naar je zin, maar je
bent een vechtertje en een mooi,
lief en positief denkend mens en
dat is SUPER!!!

Lieve Gaby hou je taai meis, en ik
hoop dat je veel mooie nieuwe
spulletjes zal ontwerpen en maken,
want dat zou inhouden dat je je vaker goed voelt en dat hoop ik
zo voor je.............

Veel sterkte en liefsssss
Josephine
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Esther zei

Fijn weer even van je te horen. En wat heb je schattige kleren gemaakt voor je logeetjes! Ik wens je heel veel sterkte toe; dat er maar veel momenten zijn dat je je creativiteit kwijt kan.
Groetjes, Esther

It's me zei

Achhhh wat lieffff allemaal.......wat ben jij toch creatief meis....knap hoor...liefs van mij.....en ja we versturen ook hoor....kijk even op www.bonhofbloemen.nl. Xxx!

blauwruitje zei

Wat een schattige kleertjes heb je gemaakt. Ik smelt helemaal. Jij ook fijn weekend. Groetjes Sandra

Anoniem zei

nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

Marjon zei


Hallo Gaby...wat zullen je meisjes blij zijn met deze mooie poppen en poppenkleertjes...hoe is het met jou en het verdere beloop van je ziekte...als ik dat mag vragen...ik hoop natuurlijk dat alles een beetje dragelijk is voor jou....sterkte...en liefs van Marjon