woensdag 7 november 2012

.♥.Lieve Engeltjes...♥.

Hallo♥ Lieve ♥ Allemaal...♥..;))
Vandaag♥.. laat ik♥ mijn  lieve♥ engeltjes♥zien..
die overal wel ergens in mijn huisje♥ hangen♥ staan of liggen♥..;)
;)
Kijken♥ jullie♥ gezellig♥ mee..;))
 
Lief ♥ hé.. als ze slapen♥..;
Engeltje♥ bij  de gedroogde♥ roosjesin de kast♥....

Hangend aan de  louvredeuren..
♥♥♥..
Deze mooie♥ engeltjes heb ik♥ eens zelf♥ beschildert♥..
Ze♥ waren  eerst♥ gewoon van gips♥ ..;)
♥♥...
ze♥ zijn 8 cm groot..was toen ♥een heel werkje♥..;)
Dit slapend♥ klein♥ duimpje ♥ 3cm♥..
lieve♥ zucht♥..
Een lief♥ Engeltje♥ die bidt♥..
en..Deze mooieEngel♥ ..kreeg ik eens van mijn oudste♥ zoon♥ toen ik 40♥ werd ..Lieve♥ zucht ..♥
Een Pronkstukin mijn huiskamer..;))
Ennn.. dit Allerliefste♥ Engeltje♥ deed even♥ een dutje..lieve♥ zucht♥ ..;))))



en dit klavertje 5 zag ik zomaar♥ staan♥ tijdens het wandelen♥ met mijn hond♥...;)
Dat is♥ toch zeker een beetje♥ geluk♥ hebben..Zucht..;) 
Wat is Geluk♥..?
Geluk♥ is veel ..
Geluk is weinig..
Geluk♥ is lang..
Geluk is kort..
Geluk♥ is groot..
Geluk is klein..
maar.. toch wil iedereen♥..
het allerliefst♥ gewoon♥ Gelukkig♥ zijn..♥;))
Liefs♥ van ons♥! ..
en Bedankt♥♥ alvast voor alle lieve♥ berichtjes..
ik♥ lees zeker jullie♥ posten♥ maar door de trage pc is een berichtje plaatsen ♥ bijna niet te doen..snifsnif..;((
en nu weer verder borduren♥ aan een nieuwe verrassing♥ voor de volgende post♥ ..
Hugs♥ Gaby..xx♥x..;) 
     

19 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Gaby, oh wat een prachtige post, ze blijven toch mooi in huis, hier zijn er ook veel engeltjes te vinden hoor, met de feestdagen komen er steeds nog een paar extra uit de kast.
Het mooiste vind ik dat slapende engel bij jouw, wat een rijkdom om zo een mooi klein meisje te mogen zien opgroeien hè, echt geluk!
Liefs, Sonja

flowersandhome zei

Hey Gaby! Eindelijk eens de tijd gevonden om je welkom te heten op mijn blog en jouw blog een bezoekje te brengen.
Wat een super romantische blog heb je, een heerlijkheid gewoon.
Je engeltjes brengen mij al een beetje in een vroege Kerstsfeer. Wat een verschil met het sombere weer buiten. Ik moet hier zeker vaker langskomen ;-) Fleur ik weer helemaal op van je poppen en knuffels en engeltjes, zalig gewoon.
Groetjes,
Marian

Home and Lifestyle zei

Wat een lieve engeltjes hier, zeker ook het engeltje dat ver in dromenland is!!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat een leuke post Gaby...ik ben gek op engeltjes...liefs van mij...xxx..

La Blomst-Living zei

Lief hoor Gaby, al die engeltjes, altijd leuk. Ik heb er ook een paar in de woonkamer staan. Alleen zo'n kleindochterengeltje heb ik nog niet, maar wie weet ooit!
Liefs Linda

What's in a day zei

Al die mooie engeltjes maken het maar mooi in je huis..prachtig zijn ze en allemaal zo mooi gemaakt.
Dat lieve engeltje is wel de allermooiste in je huis!!

Liev egroetjes,
♥Eefie

liesje zei

Wat een mooie post !!
Bij mij thuis wonen ook veel engeltjes ze zijn zo schattig.
Die engeltjes die je geschilderd hebt zien er wondermooi uit maar het mooiste engeltje is dat wat op de zetel ligt te slapen.
Lieve groetjes Carine

Krek wak wou zei

Wat een prachtige verzameling engeltjes, Gaby! Ze zien er zo lief uit!
Fijne avond en liefs van Nicole

Liefde voor kransen ♡ zei

ooh wat een mooie engeltjes heb je! Ik hou ook zo van engeltjes. En wat ligt daar een superlief engeltje te slapen! Fijne avond, liefs Lindy

Carine zei

Wat een romantische ziel (zegt de romantische ziel zelf ;-) zo lief die engeltjes en dat engeltje van Omi is wel de liefste hoor.

Lieve groetjes
Carine

Juliëtte zei

Wat een lieve engeltjes heb je! Het slapende engeltje vind ik wel het allerliefst!!
Ik ben gek op engeltjes!

Liefs, Juliëtte

Thuis bij Tjits zei

je engeltje in dromenland is de allerliefste! maar je andere engeltjes zijn ook erg leuk en zo mooi gemaakt!

lieve groet, Tjits

sharon's shabby creations zei

Hoi Lieve Gaby,

Ben jij ook zo gek op engeltjes? Ik kan er geen genoeg van krijgen zo lief allemaal. Wat een schattige heb jij daar zeg!!!! En die slapende engel is natuurlijk het allermooist!! Ik kijk uit naar je volgende post.

Veel liefs Sharon

Ans van Ispelen zei

Wat een lieve engeltjes,Gaby.
De een is nog mooier dan de ander.

Groetjes Ans

Unknown zei

Erg mooie engeltjes heb je in huis....
Hier bij mij wonen ook heel veel engeltjes....

Groetjes Liane

Josephine zei

Lieve lieve Gaby,

wat ben ik toch een tuttebelltje, waarschijnlijk door mijn verjaardag maar deze post is me even ontgaan.
Foeiiii Josephientje, hihi.....

Wat een schattige post is dit, zo liefffff al die verschillende soorten engeltjes. Wat zal dat verleidelijk zijn als je ergens in een winkel een engltje ziet, want dan denk je toch meteen [denk ik tenminste] aan je mooie verzameling en dat er best nog wel eentje bij kan, hahaha.

En je lieve kleinkindje is inderdaad het mpoiste engeltje, wat is het toch een schatje hé. Als ze zo heerlik liggen te slapen kan je wel eindeloos blijven kijken, wat een heerlijk geluksgevoel is dat hé meis.

Heb genoten Gaby van al je prachtige engeltjes....

Geniet van een heerlijk weekend, zelf vier ik morgen mijn verjaardag met vrienden, dus nog een hoop te doen voor mij, maar heel gezellig allemaal.

veel liefs,
Josephine
xxxxxxxxx

jacqueline zei

Wat een prachtig blog, heb even wat bekeken maar ik ga er zeker even goed voor zitten dit weekend en eens al je prachtige foto's van je engeltjes enzovoort bekijken.
Dank je wel dat je volger van mijn blog bent geworden,....ik word dat zeker ook bij jouw...prachtig!

Groetjes en tot de volgende keer.

Jacqueline

M. zei

he he...ik dacht toch echt dat ik volger was van jou maar op een of andere manier toch niet...ik weet het ook niet.
Maar ik proberen om weer volger te worden..ik heb het geloof ik wel 10 x geprobeerd en iedere keer lukte het niet(pfffff....) maar ja nu nog weer geprobeerd en tadaaaaa het is gelukt!!
een hele fijne week
groetjes Manuela

M. zei

in de vorige post zag ik een pop waar jij een foto op de beurs van hebt gemaakt en die heeft mijn moeder nog van toen ze een klein meisje was...erg leuk om te zien..ik dacht dat het die pop was in dat kinderstoeltje...als ik het goed zag..

groetjes !!!!