vrijdag 29 maart 2013

.♥Tok tok..toch een witte Lente..en Paaswensen..♥

Hallo Lieve♥ Allemaal...♥
                                     

Vanmorgen keek ik naar buiten..
wit van kleur ..
TOK Tok ..ja mijn lief ♥ kippetje  ik zie het ook ...
jullie♥ raden het al hé..? lieve zucht ..;(
Ongelooflijk.. wat duurt de winter♥ lang nu..zucht ;)
tok tok..piep piep.. de kippen♥ hebben het gezellig  met alle kippetjes en kuikensin de draadmand hi hi..;))  
Maar binnen♥ is het ook een heerlijk♥ Lente♥ sfeertje♥ 
de eitjes zijn al mooi♥ geverfd♥..
Ollie kijkt..  of er nog iets uit een ei♥ komt..;)?
Misschien  wel met Pasen♥..;)
♥♥

Vandaag♥ was ook mijn Lieve jongste  kleindochter Lizahier..
 die lieve schat♥ met de oude Flippy en Flappy aan het spelen..
lief♥ hé ..;)

♥♥
Die komen uit Amerika♥(echt handwerk♥) ik♥ heb ze al héél lang..
 dus elke keer zitten ze met Pasen♥ weer gezellig bij ons ..;)
een Lief stelletje♥ ..;)
ja ..en  deze ijskastmagneten♥ kreeg ik ook ..;)
Grappige♥. tekst..;0.
piep piep...
wat zijn ze♥ druk vandaag♥
mijn hele huisje vol kippetjes♥ ..lieve♥ zucht ..;)
♥♥

en deze tekst♥ ook leuk hé..;))))
maar klopt ook haha..;)
De oude kippetjes♥ van vorig jaar die nu in de woonkamer♥ hangen..;))
weet jullie♥ nog vorig jaar♥ 
aan het raam♥..?
Voor de kleintjes♥ heb ik ook kuikens♥ gemaakt laat ze♥ volgende post♥ zien met de verrassingen♥ en waar ik nog mee bezig♥ ben....;))
♥♥


♥♥
Dit was het weer voor vandaag♥..;)
Wens jullie allemaal.. 
een heel Fijn Vrolijk Paasweekend♥..
dat het zonnetje♥ schijnen mag in ieders Hartje...
Heel veel Liefs Gaby♥..;)))
XX♥X   










20 opmerkingen:

blauwruitje zei

ha die Gaby, Wat heb je het weer sfeervol versierd. Toch nog een beetje lente want inderdaad inmiddels is ook hier weer wat sneeuw gevallen. Ik vrees dat we nog even moeten volhouden voor het lente wordt. Fijne paasdagen en groetjes Sandra

Home and Lifestyle zei

Die tekst over de chocolade...daar kan ik mij wel in vinden hihi. Met sneeuw ben ik minder blij, laat de lente maar komen!

Fijn paasweekend! Lieve groet, Ingrid

Ús hûs ús thús zei

Wat is het toch een gezellige drukte bij jou in huis. Ik wens jullie prettige paasdagen!
Groetjes van Aleta

Unknown zei

Oooooooooooh, wat ziet het er weer heerlijk gezellig uit bij jouw thuis! Heerlijk al die lieve paaswezentjes die er bij jouw wonen en je kleindochter heeft groot gelijk hoor dat ze daar vriendjes uitkiest ;) Een paradijsje is het bij jouw voor je kleinkinderen :)
Wat zijn die magneten leuk, zucht, een weekend vol chocolade ;)
Hhaha, komt wel goed hoor:) Ik wens jullie heel fijne paasdagen toe, dikke knuffel van Sonja

IS Interieur Styling zei

Hoi Hoi Gaby, wat ziet het er weer lief uit allemaal. Van deze berichten word ik weer blij.
Fijne paasdagen, groetjes Ingrid

theromanticrose zei

BUONA PASQUA!Rosetta

It's me zei

Leuke post weer Gaby !!...hele fijne dagen hoor...liefs Ria...xxx...

Josephine zei

Lieve lieve Gaby,

Mijn hemel wat heb jij weer ongelooflijk veel werk verzet.
Hoe schattig al die kippetjes
en kuikentjes en zo lief samen
allemaal in de draadmand.

Ja hier wordt een mens toch
heerlijk vrolijk van.
Voor je lieve kleinkindjes
is het bij jou thuis één
en al sprookjeswereld.
Zij vinden het vast altijd
een groot feest om bij Omi
te zijn, dat kan niet anders.

Die Flippy en Flappy zijn ook
enig. Je maakt me nu wel HEEL
nieuwsgierig hoor naar de
verrassing hoor, maar oké, ik
zal nog even geduld moeten
hebben, hihihi.

Lieverd het is toch wat hé,
hier ook wat sneeuw maar niet
zoveel als bij jou. En we zijn
er jammer genoeg nog niet vanaf.

Lieve meis, geniet van een heel fijn paasfeest, en vooral van
je prachtige huisje die zo
mooi in de Paassfeer is.

Veel liefs,
Josephine
XXX

Ans van Ispelen zei

Weer erg mooi bij je.
En ja,ze beloven met Pasen een blauwe lucht en een zonnetje.

Ik wens ook jou hele fijne Paasdagen toe.

Groetjes Ans

Krek wak wou zei

Oooooh Gaby....ik kijk mijn ogen weer uit! Wat is het toch gezellig bij je! Al die kippetjes.....zoooo schattig, vrolijk en gezellig bij elkaar! Echt genieten!
Fijne Paasdagen!
X Nicole

Coby zei

Hoi hoi, ik wens jou en familie ook hele fijne Paasdagen...

lieve groetjes Coby

Barbara zei

Dit is echt een heel vrolijk Pasen, ik wordt er helemaal blij van!

Fijne Paasdagen,
B.

Atelier Valerie zei

Echt een gezellige sfeer!
Geniet volop van de Paasdagen,
liefs Valerie ♥

What's in a day zei

Door jouw mooie post zou ik bijna vergeten hoe koud het is.
Dank je wel voor al dat moois.
Ik was vanmorgen buiten bezig, zo heerlijk in de zon en wat denk je...nu sneeuwt het hier...brr.

Fijne paasdagen en lieve groet,
Eefie

Kleinigkeiten in 1zu12 zei

Hallo Gabi, einen wunderschönen Blog hast du ich freue mich ihn gefunden zu haben. Ich würde mich freuen wenn du mich auch einmal auf meiner Seite besuchst. Herzliche Grüße Britta

Unknown zei

Your photots and creations are a dream :)

Juliëtte zei

Het is weer super gezellig bij je!
Jij ook hele fijne paasdagen, samen met je familie!

Liefs♥, Juliëtte

sharon's shabby creations zei

Wow Gaby, wat ziet het er weer allemaal te gek uit!!! Je kippen slinger ben ik helemaal verliefd op!!! Erg mooi weer allemaal. Trouwens je maakt me wel weer erg nieuwsgierig naar al die nieuwe dingen die je aan het maken bent!!

Tot snel!!

Veel liefs Sharon

Liefde voor kransen ♡ zei

Jeetje wat een hoop mooie spulletjes heb je weer gemaakt, wauw!
Ziet er weer heel gezellig uit bij je. Hoop dat jullie genoten hebben met de Pasen! Liefs Lindy

Unknown zei

Hola!! Tu blog esta muy bonito!!!! besossss