zaterdag 14 februari 2015

.♥.Happy Valentine`s Day en Carnaval 2015.♥.

WelcomeLieverds..♥
Vandaag♥ snel even een lieve♥ kleurige post.
het regent hartjes♥.
                                                 
Ik♥ Wens♥ jullie♥ allemaal♥ een Happy Valentine`s Day..
met een dikke knuffelerbij..;))
♥ 
Tijdens wandelen♥ met Dionne..
 kwam ikdeze boom♥ tegen bij mij♥ achterom ..
♥ 
omdat ik niks bij me had.. heb ik♥ de volgende dag
 het was ook nog stralend zonnig♥♥ weertje een foto♥ 
ervan gemaakt..;)
de deurkrans♥ 
met een lief♥ pink♥ kleurtje♥..
Ja Carnaval begint ook vanaf vandaag♥..
3 dolle dagen♥ ..optochten♥ kijken..
 mijn lieve♥ dochter♥ loopt ook mee met haar vriend♥..;)
Prachtig♥ die pink♥ kleuren♥..;))
Zomaar een leuke foto 
bewerkt..
lijken mijn♥ lieve♥ prinsesjes wel..;)))
Dan de volgende post♥..
over vervolg sprookje♥ laat ik♥ beetje zien..;)
oooooo...wat is dit..?
zoveel paar lieve schoentjes♥ 1 2 3 4 5 6 7 8...?
Tja en wat♥ heeft  Lievelijntje♥ nu op haar arm♥..? 
Ooohh smelt..♥♥♥..;)
Een zelfgemaakt mini taartje♥ voor Valentijn♥.
in het sprookjesland♥ van de muizen♥ elfjes..♥. 
dat zien we♥ helaas de volgende keer..;))
Spannend..!!.;)

♥ 
en dit portret♥ heeft een vriendin♥ van mij geschilderd♥ ..
Prachtig een blank meisje ,
nog blanco van onschuld♥,
zij mag nog vlinderen..♥.
het zijn haar♥ woorden!!
I love♥ it!!.;)

♥ 
Mijn lieve♥ kleindochters♥ waren ook verkleed 
voor de schoolcarnaval♥..;))
 Ilse♥7 ♥ als rock meisje♥ 
met haar wimpertjes..♥ 
en Liza♥6 als politie agente.. 
met haar fluitje..♥ 
nog een oud clowntje♥ van mijn lieve♥ dochter♥ van vroeger

♥ 
Lieverds♥ dit was het weer voor vandaag♥..;)
Geniet♥van het 
zonnige carnavals weekend
en
mijn lieve♥ Valentijntjes♥ vandaag♥ ..!♥ 
Alaaf♥ lieverdjes..;))


 Happy♥ Valentine's day♥
 ook die het moeilijk hebben dikke knuffels♥..♥
Tot snel weer Liefssss♥
Gaby xx♥x
♥  



7 opmerkingen:

moontjesfreubels zei

happy valentijns dag lieverd :D...mooie plaatjes!!

Home and Lifestyle zei

Ik wens jou ook een fijne Valentijnsdag en een heel gezellig carnavalsweekend.

Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Wat een mooi blog is dit weer.
En wat een hartjes.
Lief hoor.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Peter Veen zei

Gaby!!!!!!!!!! Alaaf!!!!!!!!! en Happy Valentine ook voor jou!

Prachtig al die foto's, en de boom met het hart en je kleindochtertjes...zo schattig die kleintjes!

Spannende schoentjes.....en ZO veel??!!!! wat moet ik daar nu van denken??? muisjes......????? Ha ha , ik moet gewoon geduld hebben!

Veel plezier bij de carnavals-optocht! Geniet er maar van.

Bedankt voor je mooie blog en liefs van Pink! xxxx

Josephine zei

Lieve gaby,

meis toch wat verwen je ons weer
met een PRACHTIGE post Een en al
liefde en feestelijkheid straalt
er vanaf. CDie schoentjes WOW wat
veel en wat zijn ze mooi en vooral klein allemaal, SUPER leuk.

Enig ook je kleindochters zo te
zien in hun carnavals kleding, haha wat zijn het al heerlijke
kokette dametjes hé, echt genieten.

En die hatvorm in die boom,
zoooooooooooooo mooi, en heel
bijzonder, goe d dat je die bent
tegen gekomen.

Lieve schat, GENIET, GENIET, GENIET van een super fijn weekend.

Veel liefsssssssss
Josephine
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Simonne's fantasiestudio zei

Mooie foto's, en die kleine schoentjes zijn fantastisch vind ik !
groetjes van Simonne

Anoniem zei

Lieve Gaby,
Pink beheerst in deze tijd jouw leven
Frutsels van jouw egen hand
Wij genieten mee, heel even
En Dat schept gelijk een band !!!
Jij hebt talent dat Kunnen we zien
Maak ook vooral jouw dromen waar
Van deze " juf" krijg jij een tien
En nu is mijn versje voor jou klaar !!
Liefs, Marjo