donderdag 18 februari 2016

.♥.het tweede♥ Lieve♥ Zoete Muizensprookje deel 4.♥.

Welcome Lieverdjes..;)..
            Het Muizen♥ sprookje♥ begint..;)
                                       
Hier zijn  ze dan de lieve♥ muizen familie♥..;)
Ze waren verdwaald 
en zochten warmte op zolder..
oohhh het zijn er 5..;
vadertje♥ moedertje♥ met drie muizenkindjes..
Kijk hoe schattig 
het allerkleinste is..lieve zucht
Het zusje♥ piept nog beetje bang
 en kruipt♥ bij moeder muis en haar kleine broertje♥ aan..;)
Ik heb dus snel een flesje gemaakt .. 
want moedertje♥♥ was nog moe om te voeden..;(
ze vertrouwen mij gelukkig♥ al snel..
de verrassing♥ was dat ze piepend♥ praten kunnen..
ooohh zo lief♥..;)
mama hij♥ drinkt..piept het zusje..hihi
ik had stiekum al wat voor de kleinste gemaakt..
een luiertje meteen gaatje voor het staartje hihi..
nog piepklein truitje gebreid
en met warm flanel omslag doekje.. randje omheen gehaakt..
Tranen♥ van blijheid bij het lieve♥ moedertje♥..
ze laat mij♥ de nieuwe warme kleertjes aan doen..
Piep sssttt hij♥ slaapt ..
Kom eens kijken.. zegt Moeder muis ..
ooohhh schattig piepen ze allemaal blij..
ja ze♥ hebben alllemaal prachtige vleugeltjes♥..
zouden het muizen elfjes♥ zijn?
kijk ze Genieten♥..;)
Samen kruipen ze weer even in het stro..
want het is nog even wennen in de mensen wereld..
maar leuk vinden ze het zeker....
Smelt♥... zie ze♥ toch eens kijken
 met hun lieve♥ zwarte oogjes hihi..
Ik ga jullie♥♥ verwennen lieverds♥..
als prinsesjes en prinsjes.. 
met alles erop en eraan..
ohlala piepen ze allemaal..;))
Dotty♥♥♥komt natuurlijk ook nieuwsgierig kijken..
ze kruipen er meteen  bij.. 
 want ze vinden haar ook al leuk♥..!!hihi
Molly hoort het natuurlijk..
Ik wil ze ook knuffelen♥ zegt ze..
het muizen zusje kijkt haar aan en haar♥ 
grote broer wilt niet ..
liever op verkenning hihi..
 
Ik ben al weer bezig met een lief jurkje
 voor het klein lief prinsesje..
ze helpt me  met het bolletje garen♥..
wanneer mag ik passen vraagt ze ..
snel lieverd..

♥ 
Kijk een mooi zelf gemaakt  hout 
kamer schermpje 
met lieve vogeltjes♥ is bijna klaar..
nog beetje wit verfen .. 
 daar mag je straks passen..;)
dat zien we de volgende keer ..
.........

en....
Mijn klein  keukentje
 ook onlangs opnieuw behangen
 en met een zoet roze♥ en blauw♥ kleurtje geverfd..
op de deur  foelie met vogeltjes hihi
deed er twee weekjes over..
 mja mijn beide armen
 werken niet goed meer hihi..lieve♥ zucht..;)
 kippie♥ hangt  ook al 
in de nieuwe pastel kitchen♥..
zo Lieverds♥ ..
dit was de post♥♥ voorlopig wel
grr langzame pc..;
volgende keer weer over het muizen sprookje♥
en de nieuwe muizen♥ namen♥..
en nog veel meer..;)
hebben jullie genoten van het sprookje♥♥♥?
Liefssss van ons♥x♥x♥x♥  
tot snel ..piep..!!
zzzzzz... het kleine muisie♥ slaapt
 onder mijn gebreid dekentje♥.in het wiegje. 
liefff..;)


♥xx

7 opmerkingen:

It's me zei

Te schattig allemaal...zo lieffff fijn weekend lieverd x ❤️

Josephine zei

Lieve lieve Gaby,

Een schrale troost maar ook mijn laptop heeft
vreemde kuren, heb ik net bijna een lange reactie
klaar, en wat denk je......FOETSIE, Grrrrrrr.

Lieve meis, wat ben je toch heerlijk fantasierijk,
zit echt te genieten van je prachtige muizensprookje,
en kijk ze nu toch die lieve kleine en piepkleine muisjes.
Zo mooi en lief gemaakt met die schattige koppie's.
En dan die kleine.......ohhhh zo lieffffffff
zelf een jurkje heb je voor haar gemaakt en zo'n
schattig omslagdoekje om die kleine te beschermen
tegen het koude weer, je bent een TOPPERTJE!!!

Het is echt genieten om alles te bekijken en te lezen,
heerlijk om zo je gedachten te laten gaan en ons
allemaal daar van te laten meegenieten.

Enne....je keukentje is ook al zo mooi geworden
in al die lieflijke pasteltinten, heerlijk fris
en zeer aantrekkelijk. Wat naar nu voor je dat
je armen je regelmatig in de steek laten.
Knap van je hoor dat je toch zoveel moois weet te maken,
misschien weleens te veel voor je.

Lieverd geniet van een heel fijn weekend,

Veel liefssssss
Josephine
♥♥♥

Ans van Ispelen zei

Wat een engelengeduld heb je,om al dit moois te maken.
Een ware sprookjeswereld.

Groetjes Ans

Atelier Valerie zei

Wat een mooie en schattige muizenfamilie ...
Een gezellige keuken heb jij wel hoor ♥♥♥
Ik wens je een fijn weekend ...
Lieve & Creatieve Groetjes Valerie ♥

ETT RÖTT MONOGRAM zei

So cute.
Enjoy the weekend
Hugs/AM

Marjon zei



Wat mooi weer allemaal, een echte zoete muizenfamilie....lieve groet Marjon

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Bedankt lieverds♡.. dat jullie op visite♡ waren ..kom snel weer langs liefs♡X♡