donderdag 1 juni 2017

een verdrietig berichtje..♥


Lieverds...
Een verdrietig berichtje...;(
                                           
ik schrik..
Ik las net dat Pink♥ 
mijn  lieve Blogvriendin♥ 
is overleden..;(
Lieve Pink..
woorden kan ik niet vinden..
je maakte voor mij een beertje genaamd Pink♥ ..
toen ik het zelf zo moeilijk had ..
je bent  fijn lief mens♥..
zo dapper♥ om door te gaan ..
na je diagnose longkanker..
het is een rot ziekte..

het verdriet is groot .....;(

Ik wens haar fam en echtgenoot heel veel sterkte toe..
Vergeten zal ik je niet Lieve Pink♥..
Ik zal je woorden koesteren in mijn hart♥..
ik ga je♥ echt missen!!..
Vaarwel lieverd♥..
Liefsss Gaby..X♥X♥X..

5 opmerkingen:

blauwruitje zei

Wat een verdrietig nieuws. Ik ken Pink niet maar ik langs deze weg wens ik haar naasten heel veel sterkte toe en jou ook Gaby. liefs Sandra

Atelier Valerie zei

Lieve Gaby ...
Sterkte in deze moeilijke tijd ...
Pink is een ster bovenaan de hemel ...
Knuffel ... liefs Valerie ♥

It's me zei

Wat een verdrietige post lieve Gaby...sterkte met het gemis.....liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Wat een verdrietig bericht, Gaby. Ik wens je veel sterkte toe.

Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Heel veel sterkte, lieve Gaby !!! Liefs Marjo