maandag 27 november 2017

.♡.Zoete Post...en verdrietig nieuws...♡

                       Welkom Lieverds..
                        oeps ..Het is weer tijdje geleden..;(
         Ik probeer even een proefpost 
 en gebeurtenissen  van afgelopen tijd beetje in te halen..
                                                
                                                  
                                                                                 
                                                                               
                   Dit zijn de pompoentjes die ik heb gemaakt..
                                     Femmy is er blij mee..
                                                en kijk Sammy weer
                                                  


Dora voelt zich niet goed en gaat op bed liggen ..;0
 

Kijk  dit is het nieuwe zoete
overtrek dekbedje


 
Bolle bakker Boris  is bezorgt..ja het was spannend..
Sammy kijkt ook op het stoeltje mee.. 
en we hebben zelfs een nieuwe rode kat..
 

 
Ja de foto's lopen iets door elkaar
 ook de letter kleuren helaas....;(
Hier waren Sweety  en Lotte nieuwsgierig naar Dora haar dik buikje ..lieve zucht..
 

 

 Ja kleine muis Bibi is onlangs geboren..
Het was een feest voor Sweety want..
 ze heeft nu een heel lief zusje..


Oohh kijk toch is ze nu hoe schattig!!
Sammy kijkt ook nieuwsgierig toe..
 
 
Het broek luiertje  met een gaatje waar haar staartje 
 doorheen kan hihi..
lekker warm ingepakt..ssssst ze slaapt..;) 
 

Kijk trots mama Dora met haar kleintje
Sweety wilt ook een keertje het flesje geven zegt ze..
zeker lieverd zegt mama Dora ..;)
   


En nu ligt ze in het nieuwe zoete wiegje
heel zoet te slapen..
 kijk wat lief roept Sweety 
haar grote zus..;)
  


Papa  Bolle Bakker Boris komt nog even kijken..
en Sammy is er ook altijd hihi..
 

Er zijn ook nieuwe kleine kittens..
Sammy gaat naar boven kijken ..
Miauw.. oei woef blaft Sammy..
mogen ze wel op het mooie bedje van Sweety..?


Een collage van augustus nog..
er is zoveel wat jullie gemist hebben maar..
 wel op instagram te zien is ..;)
ik zal proberen weer wat meer posten te plaatsen..
de kleuren zijn beetje door elkaar..Sorry!  
 

 Dit zijn ook glitter pompoentjes die ik gemaakt hebt 
en nog zoveel meer ..lieve zucht;)..
Lieverds ik moet nu stoppen..;(


 het minder leuk nieuwtje is 
waarom ik niet meer kon bloggen..

 
Dat onlangs 14 Sept mijn lieve vriend is overleden..
Het was een zware tijd voor mij/ons..en nog steeds ..:(
ik zoek troost en afleiding in mijn hobby het muizensprookje..
er valt best een grote leegte..en het verdriet is groot ..
Mijn lieverd zei altijd geniet van het leven..maar het word ook moeilijker nu..:(
Woorden kan ik nu echt niet vinden snik ..het doet pijn!


...........................................................  
 
 Lieverds♥ veel liefs en bedankt voor de visite!
Kus van ons X X♥♥X

6 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Lieve Gaby ...
Ik geniet van je wonder mooie sprookje ...
Maar het nieuws van je vriend overtreft me ...
Veel sterkte in deze moeilijke en triestige tijd ...
Koester al jullie mooie herinneringen ...
Die blijven en kan niemand je nog afpakken ...
Brand een kaarsje voor je vriend ...
Dikke zoen en knuffel ... liefs Valerie ♥

It's me zei

Heerlijk je bent er weer.......goed zo lieve Gaby.....hele dikke knuffel meis....❤️❤️❤️

Josephine zei

Lieve Gaby,

Meis wat heb je weer enorm veel werk verricht, het is echt
een heel lief sprookje en ik ben zo blij dat je zo creatief bent
en daardoor wat afleiding hebt voor dit enorme verdriet.

Het is zo moeilijk allemaal lieverd, het heeft tijd nodig, VEEL tijd.
Wens je heel veel sterkte toe en ben in gedachten bij je.

Heel veel liefssssssssssssssssssss
Josephine
X♥X♥X

blauwruitje zei

Het ziet er allemaal weer zo lief uit! Ik hoop dat het zoete sprookje je afleiding blijft geven en je verder helpt in deze moeilijke tijd. Veel liefs Sandra

Marguerite zei

Eerst een lach op mijn gezicht door jou mooie verhaal en mooie foto's. En nu kippenvel. Heel veel sterkte met het zoeken van een plaatsje voor dit grote verdriet.

Home and Lifestyle zei

Wat een groot verdriet dat je vriend is overleden, lieve Gaby. Wat doet het pijn hè, om iemand los te moeten laten die zoveel voor je betekende. Ik wens je heel veel sterkte toe, ook voor de komende weken. Wat voor een ander welkome feestdagen zijn, laten jou dan vaak het gemis extra voelen.

Liefs, Ingrid