zondag 26 februari 2012

.♥.Bank Hangen..en ..♥.

 hallo ♥.Lieve. allemaal.♥.

Het is zondag♥ ..een luie dag hé..het weertje♥ viel tegen..geen zonnetje♥ gezien vandaag♥..:(
Lola♥ en Lily♥ besluiten te gaan bank♥ hangen...;))

Ze♥ vertellen wat af ..zeker over Maylo♥...zucht..;)))
weet ik♥ veel waar ze♥ het over hebben hihi..lieve zucht..♥


Ze♥ hebben duidelijk plezier ...ff neusje wrijfen♥ hihi...lief♥ he ..
nu kom ik♥ aan de beurt..kom kom Lily♥ en Lola♥  ff opschuiven jullie♥..
ja gezellig♥ zo .. kan ik die geborduurde♥ hartjes♥ eens laten zien die ik♥ heb gemaakt ..lief♥ toch ;)
ik heb er even mijn vogeltjes bijgezet  ..
eigenlijk moet ik♥ ze nog ophangen♥ laat ik nog wel eens zien  ..
zo dit was het zondagnieuwtje♥ nog fijne ♥ avond♥ allemaal ♥..
tot snel dikke♥ kussies♥..XXX.. van♥ ons♥.♥.♥

1 opmerking:

Jolanda zei

Hoi

Je kan collages maken met het programma Picasa. Even opzoeken via google, downloaden en installeren, echt heel simpel, ik heb het zelf gedaan:) En dan uitvogelen hoe het programma werkt, ook dat is niet ingewikkeld. Er zit veel in.
Succes ermee!