vrijdag 17 februari 2012

.♥."CARNAVAL"..en..♥.


Hallo lieve♥.. Allemaal♥...
hier laat ik ff het carnavalspakje van mijn dochter♥ zien...het is een pierrot clown♥...het hoedje en alles heb ik zelf gemaakt .ook die POMPOENTJES♥..
zie het voorbeeld ..
zelf de pruik hebben we in het WIT héééél leuk..jaja .."
Lola♥die wilt er ook weer bij zitten ..
ze♥ is zo nieuwsgierig ...
ff ordene wat een rommeltje hier..zegt ze ...
wacht ik hang het hartje(s)♥ op ja die heb ik ook zelf gemaakt ..lief toch!! ..
een goede foto♥ maken lijkt me niet zo van 1 2 3 ..zo klaar...poehh...
wij ik♥ en mijn oudste zoon♥ zijn maar amateurtjes ..hihi..;))
toch wel leuk♥ geworden ...ik♥ moet ook nog veel uitvissen hoe een blog♥ werkt ..lieve zucht...♥
Ja ..Lola♥ ....zie haar♥ daar toch eens liggen ..ha ha ...;)
maar goed we♥ gaan nu 3♥ dolle♥ dagen♥ carnaval♥ vieren..;))



Ook voor jullie♥ een fijne ♥carnaval♥ en veel PLezier♥
Hugs♥ van ons♥..♥ 
Alaaaafff..;))  
.♥♥xxx♥♥♥

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk een pierrot clown als
caranavalpakje voor je dochter en wat knap dat je dat zelf hebt gemaakt!

Groetjes en een fijn weekend,
Esther

Anoniem zei

Es ist sooo schön mit Elfen durchs Rosaland zu schweben...
Ich freue ,ich auf die Fortsetzungen
Fijn knutselen
Sanne