woensdag 14 maart 2012

♥.Bijna Lente..

Hallo ♥.Lieve .allemaal.....
deze mooie eenden zag ik en mijn dochter  gisteren in het wandelpark..
Nog een weekje en dan begint echt de Lente ...
Het zonnetje schijnt ..maar is nog frisjes...

En hier zit Lola met Rosie de beer ..zien jullie het goed weet je nog haar jurkje ze heeft het aan Rosie gegeven ohhh het stond haar beter zei ze ..lief toch..
Verder ..laten we nog iets leuks zien...
een kippetje..zelf gemaakt ..maarrrrrrr nog ff wachten ..er komt nog meer ...en ook het vervolg van Maylo en Lola  nog ..nog fijne dag iedereen dikke kusjes van ons XXXX♥♥

2 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Hallo Gaby,
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Gezellig dat je me gaat volgen...welkom! Wat een lieve schatjes...heb je die zelf gemaakt? Ik ga jou natuurlijk ook volgen hoor....ik wil wel meer van die knuffeltjes!
Liefs van Nicole

Anoniem zei

Wat een leuk kippetje heb je gemaakt en ik ben erg benieuwd wat er nog meer gaat komen ☺☺☺!

Groetjes,
Esther