zaterdag 24 maart 2012

♥.Tok..Tok..Tok..

Hello Lieve allemaal...we zijn er weer even ..Lola zit bij Rosie te vertellen dat ze beetje gek word van al dat getok de hele dag ..Ja  toktoktok ..er zijn al een hoop kippetjes in huis ..wacht... daar komt ze...ssssstt..Rosie gaat er snel vandoor..
Hi Rosa.. kom je gezellig bij mij zitten ..hoe gaat het met je kuikens? piep piep zegt het kuiken  ..ja ze word al groot hé?.lief is ze ... 
en ooo wat nu weer toktoktok ..ik wil er ook bij..hier boven zit ik toktoktok.. ja ja kom maar naar beneden bij ons zitten zegt Rosa pff ...

Heb je de andere kuikens weer alleen gelaten?..
 vraagt Rosa ..als dat maar goed gaat?..Nouuu de andere hangen ook gezellig aan het raam vertelt ze ..en ikke kom dus gezellig bij jullie toktoktok..
ja ja maar waar zijn de kuikens dan??..vraagt Rosa .. ik kan ze ook nooit ff alleen laten dus ik ga maar weer snel eens er van door.. kijken wat ze nu weer aan het doen zijn pieppieppiep.....toktoktok..horen we in de verte ..zo te horen hebben ze dikke pret ..
en als Rosa weg is ..komt Rosie snel weer bij Lola zitten ..Als dat maar goed gaat zegt ze ..hihi ze lachen nog wat af ja ja die kippen toch ..dat horen we wel weer over het avontuur van Rosa haar schattige kuikens ..nog fijn ZONNIG weekend en tot snel weer toktoktok XXXX van ons ..;))

Geen opmerkingen: