woensdag 18 april 2012

.♥.Vogelhuisjes..en ..♥.

Hallo .♥.Lieve. ♥.allemaal....

Vandaag♥ was er regen dan weer het zonnetje♥.. dan weer een buitje.. heb ik maar de paastak♥  aan het raam opgeruimd ..en eens alle vogelhuisjes♥ bij elkaar gehangen ..
Hier zie een dubbelhuisje♥ schattig♥ toch ..beetje opgepimpt met elfjes♥ ..die kon je kopen bij de kruidvat voor o,59..leuk  toch hé..;)die wrijf je erop..
het was natuurlijk weer een hele klus het raam♥ ..maar wel een leuke♥..
Waar is het mannetje♥ nu weer heen ..ze vloog♥ er zomaar uit ...ja ze hebben het druk ..zelfs buiten in de tuin heb ik 5 nestjes♥ waarvan 2♥ in de vogelhuisjes♥ die ik opgehangen heb en de andere in de bomen en klimop....jaaaaa echt waar....lieve♥ zucht..;) 
het is nu wel spannend als de  eitjes♥ gelegd worden en uitkomen♥ ..
de ouders vliegen echt wat af ..als ik smorgens naar buiten kijk hebben ze hondenhaar♥ van Dionne♥mijn hond in hun bekje  hihi ..dat ze het weten ..;)))) 

Dit hartje♥ voor het doorkijk hart♥ gehangen van het raamscherm♥ ook zelf gemaakt met mijn tweede zoon♥ ooit..;)) 
Dit is ook een leuk blauwvogelhuisje♥ met een vlindertje♥ ..
Zoals jullie♥ zien♥ het Hart♥ met gipskruid..
Ohhh kijk♥ toch waar hij♥ nu zit ..ja ze vliegen♥ ook overal heen ..en weten altijd wel een plekje♥ te vinden..ha ha lief♥ hé ..zo dit was het weer voor vandaag♥..en genieten jullie♥ ook ervan?
Heel veel liefs♥ van ons KNUF♥ ..tot snel weer en fijne♥ week♥... X♥X♥X
Hugs...Gaby...x♥XX♥x

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat heb je toch altijd een prachtige raamdecoratie, ik vind je raamscherm ook zo mooi! Heerlijk die lente :))
Liefs, Sonja

little sweet things zei

Wat staat dat weer gezellig voor het raam Gaby!
Liefs, Sas

Anoniem zei

Leuk hoor al die vogelhuisjes, die dubbele vind ik wel heel bijzonder en erg leuk opgepimpt!

Groetjes,
Esther

PS: Sinds kort staat mijn webwinkel op facebook. Help je mij mee om mijn winkeltje te laten groeien? Klik dan even op 'vind ik leuk' ...daar doe je me een groot plezier mee!
http://www.facebook.com/pages/Brocanterie-Derdijk/343153025747928

Marjon zei

Hallo Gaby, leuk dat je mij gaat volgen en natuurlijk heb ik ook op jouw blog gekeken en geweldig hoor, sfeervolle blog en ik zie al zo'n leuke spullen voor de ramen....ik ga jouw ook volgen hoor!!!! fijn weekend en lieve groet van Marjon

Rozen van papier zei

Dit is een van de blogs die ik erg mooi en origineel vindt. Mooie foto's hoor!

Groetjes Janny

Barbara zei

Via via kom ik op je blog terecht, wat een sfeervolle blog. Daar gaat mijn hart van zingen... ik ga je volgen.
Fijne dag!