dinsdag 15 mei 2012

.♥.Nieuwe BBruit vouwgordijntjes..♥

Hallo LIEVE allemaal..♥
Ik heb nieuwe BB♥ ruitjes vouwgordijntjes♥ gemaakt boven..
Een mooi zomers fris kleurtje♥ ..lieve♥ zucht..;)
Je kan ze nergens kopen dus maak ik ze maar zelf ♥..;))
Wat je al niet kan doen ♥..met een beetje stof ..
eerst was het kersenrood BBruitje met bolletjes.. ;))
zoals jullie hier zien ...
de hartjes eronder gehangen ..
en Nu ook maar weer andere ..

















 
Deze zijn de oude nog ..
Ik maak elk seizoen weer andere ♥. .;)
Overdag zet ik de tussen gordijnroede  op de haakjes net of je vouwgordijnen♥ hebt ..;)
deze zijn op mijn. slaapkamer .alleen in het midden heb ik een nieuwe♥.. weer beetje anders maar toch dezelfde stofjes omdat de kanten♥ gordijnen er al hangen ..;) 

Deze hangen  in de woonkamer♥ deur ..de houten  hartjes kosten maar 50 eurocent bij bloemenwinkel♥ Hendriks kijk maar onder de foto's..en verder heb ik de kleine stoffenhartjes  erbij gemaakt ..
dus beetje aangepast geheel allemaal ..;))
Mooi geworden toch..lieve♥ zucht?
Deze hartjes hangen dus aan de vouwgordijntjes♥ boven ..
Volgende keer♥ weer heel wat ander nieuws  op mijn post♥ want mijn oudste kleindochter word vrijdag 5jaar ..;))
en ..de andere  verassing ..is nog niet klaar ..nog even geduld dus ..;)) 
Zo LIEVE allemaal  nog fijne week en hopelijk ook met het zonnetje erbij ..
pff die zag ik vandaag weer niet ..snif snif..:( 
..LIEFS♥ GABY ..xxx tot volgende keer !

12 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Wauw dat ziet er gezellig uit! dat heb je super gedaan zeg! Echt vrolijk en origineel!
Fijne dag en groetjes van Nicole

Rozen van Papier zei

Echt prachtig!


Leuk om naar en door te kijken!

Groetjes Janny

Barbara zei

Wat mooi je zelfgemaakte vouwgordijnen, zo lief. Je hebt prachtig werk geleverd. De hartjes zien er ook beeldschoon uit, Gaby. Aan vouwgordijnen zal ik niet gauw beginnen, ben daar niet zo handig in maar misschien waag ik me binnenkort aan het maken van stoffen hartjes.
Fijne dag, het weekend belooft zonnig te worden.
Lieve groet, B.

M. zei

Hai Gaby,wat zijn je gordijntjes leuk!!
Heb je gezien dat het bij mij in een poppenhuis is??? ;))
vandaar dat 1:12 in de titel...
fijne dagen
groetjes manuela

Unknown zei

Wauw, wat zijn jouw gordijntjes GAAF !!! Het ziet er allemaal heerlijk romantisch uit zo, helemaal mijn ding en die hartjes eraan vind ik helemaal super!!
Liefs, Sonja

Jeanet zei

Wat ziet het er superrrrr leuk uit allemaal , erg leuk ook met die hartjes ! Tis niet veel werk , maar ziet er gelijk anders uit , kun je weer een tijdje van genieten !

Groetjes Jeanet

Marjon zei

Wauw deze zijn echt geweldig, ik zag dat je de I.kea gordijnen hebt, ik heb ze zelf ook net gehangen in de keuken en dacht daar moet nog een leuk vouwgordijntje bij maar je vindt bijna nergens echt leuke...of peperduur.
Wat goed van jou dat je ze zelf hebt gemaakt zo supermooi....lieve groet Marjon

Josephine zei

jeetje zeg Gaby, dat heb je weer heel mooi gemaakt. En doe je dat elk jaar? ben je er dan op uitgekeken, of wil je gewoon weer wat anders dan?

Ze zijn heel snoezig geworden en de hartjes erbij, zo lieffffff allemaal.

Je bent echt een romantische vrouw hoor.

Liefs,
Josephine

Carla zei

Hoi Gaby,

Leuk dat je mijn blog een bezoekje bracht en daar een reactie achterliet.
Ik ben hier ook volger geworden hoor.
Heb al even zitten snuffelen hier, en zie dat je ook lekker crea bent...leuk!!
Leuk je vouwgordijntjes hoor!!

fijn weekend vast...groetjes Carla.

Gonny zei

Wat een prachtige gordijntjes.
Mooi gedaan.

Groetjes, Gonny

MARIANNE zei

Leuk dat je je hebt aangemeld op mijn blog, en wat een leuk en vrolijk blog heb jij...met dat rose...is weer helemaal in nu hé!
Dus je bent als (ook mede) oma meteen ook weer helemaal te gek van deze tijd...ha,ha!
Die rolgordijnen...helemaal te gek!!
Ik heb zelf al een hele tijd een lap mooie linnen stof liggen voor mijn raampjes in de logeerkamer, ik heb van het oude (gekochte)rolgordijn, in mijn enthousiasme, na het plaatsen van nieuwe ramen, toen de stof van de stang gerukt,omdat ik iemand had die naaister was geweest, en regelmatig tegen een kleine vergoeding, voor mij dingen maakte/en repareerde, (nee zelf geen naaimachine meer,en was daar ook 'nooit' zo handig mee).
Helaas door gezondheids problemen werd dat voor haar te lastig.
Er hangt dus nog steeds niets ter verduistering voor de gasten...vooral de kleinkinderen...en dat is zomers best wel vervelend!
...En nu bij het zien van die leuke van jou...gaat het best wel kriebelen hoor!!!

Een hele fijne dag, en groetjes van Marianne.

En ja natuurlijk heb ik mezelf ook bij jou aangemeld hoor!

lief handwerk zei

Wat heb jij ook een ontzettend mooie site. Echt helemaal mijn smaak.
Je gordijntjes zien er super uit.
Ik ga je zeker volgen.

Groetjes, Ieke