zondag 20 oktober 2013

.♥.Birthday pech..;( en.. vervolg 3 minder leuk nieuwtje ..♥.

Hallo.. Lieverds..♥.
                                         ♥
Eindelijk kan en heb ik♥ even de tijd om een post♥ plaatsen..
kon deze nacht moeilijk slapen.. dus het is in de nacht als ik dit schrijf..zucht
 Wat een mooie♥ dag♥ had moeten zijn..
my ♥birthday♥..
maar ... ik♥ werd  zóóó ziek ik♥ kreeg buikgriep..:(((
 een dag voor mijn verjaardag♥..
we zouden het 1 dag ervoor stil vieren♥ omdat ik geopereerd zou worden vrijdag..:(
wat een pech kan een mens♥ toch soms hebben..lieve♥ zucht..;(
het feestje♥♫ duurde 3 min in de late avond op mijn  verjaardag♥♫..
mijn lieve dochter♥ en zoon♥ kwamen snel ♫zingend♫ een taartje♥ brengen op bed..;)

Het is nu stil...
ik had het zo graag met mijn lieverds♥ samen♥ gevierd♥ ..
je word ook maar 1 x60..;)
al die heerlijke taartjes♥..
waar ik van droomde♥ spatte als een
droom uit elkaar..



even is het een chaos in mijn hoofd van de afgelopen weken..
Toch ben ik dankbaar met mijn lieve gezin♥.. 
ze slepen me er door heen.. ze♥ gaven me zelfs een smartphone cadeau vorige week al ..om betere communicatie..
Omie.. we hebben cadeautjes ik zag ze♥ glunderen..die lieve schatten..♥♥
Ik was zoooo blij verrast..;)


maar...
Zelfs mijn Lieverd Dionne♥ moest met spoed worden geopereerd afgelopen dinsdag ..
ze♥stond me daar die ochtend buiten verkrampt te hijgen opeens.. 
heb meteen de dierenarts laten bellen poehhh...:((( 
ze♥ bleek een ontsteking aan de baarmoeder te hebben ..
en die moest meteen verwijdert worden wat schrok ik hiervan..
ze♥ maakt het nu gelukkig♥ weer goed ..;)))
♥♥

Hier nog een collage met Dionne♥ toen ik♥ net terug van vakantie kwam..;)

Ja ik♥ zou dan afgelopen vrijdag ook eigenlijk geopereerd moeten worden..
 maar het ging niet door omdat ik♥ ziek werd..
kan je  nagaan wat een weekje en dagen van rennen ziekenhuis in en uit.. onderzoek hier en daar ..lieve♥ zucht 
ik♥ kreeg zoveel steun♥ van iedereen♥.. 
mooie bloemetjes♥..
had zelfs beetje herfst♥ sfeertje in de woonkamer♥ aan het raam... 
alles was zowat klaar ..
en buiten de herfst♥ zie je langzaam alles mooi♥ verkleuren♥..

 
de hortensia♥ hangt nu te drogen..
ja... ik♥ schrijf nu ook in een dagboek♥ ..
daar kan ik♥ alles in kwijt ..
heb al heel wat afgeschreven.. 
nu staat de operatie 1 nov ..
Het word een borst sparende operatie mijn lymfklieren in de oksel worden ook verwijdert..


de adrenaline giert door je lijf als je♥ er aan denkt...
deze kwaadaardige K.....moet  snel uit mijn lijf..
Ik troost♥ me met de woorden van ... 
we kijken  niet om..
we kijken vooruit..
we Vechten..
we genieten..
we leven..
weHopen..
we vertrouwen..
Ik kom hier krachtig uit ..
afgelopen vorig weekend♥ voor het eerst vissen♥ geweest met mijn middelste zoon♥ 34 j..
voor het eerst zo'n graskarper vast houden ...;)
 mijn lieve vriend♥ maakte deze bijzondere foto's..
even alles vergeten in de mooie natuur ...

soms voel ik♥ mij wel als een verloren vis♥ in het water..:(


maar......

Het leven♥ gaat gewoon door lieverds♥..
Hoe moeilijk  het soms ook is..:(
Ik bedank jullie lieverds van Harte voor.. 
al de lieve reactie's die ik mocht ontvangen...
dat jullie zo mee leven met iedereen ..
Jullie verdienen een warme knuffel♥..
Heel veel Liefs♥ Gaby XXX
ik zal proberen al jullie♥ posten te gaan lezen die mis ik wel hoor♥..lieve♥ zucht !!
byebye tot snel...;)))!


♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥


27 opmerkingen:

blauwruitje zei

Jee Gaby wat een pech allemaal. Nog gefeliciteerd met je 60e verjaardag en ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt zodat je weer in goede conditie bent voor de operatie. Heel veel sterkte daarmee. Dikke knuffel Sandra

It's me zei

Gefeliciteerd...nog met je verjaardag !! en wat zie je er goed uit zeg !!...meis wat een schrik van Dione...pfff...gelukkig is alles weer goed gekomen....en nu op naar je operatie.....wat een spanning zeg allemaal.....ik geef je een warme knuffel terug...en ga vreselijk voor je bidden ....ik geloof echt dat dat helpt lieverd......en ga er van uit dat het goed met je komt......je komt er sterker uit uit deze ozo moeilijke strijd....liefs van mij...x !

Mijn kleine wereld zei

Lieve Gaby, wat een rotweek heb jij achter de rug! Niettegenstaande dit alles toch een heel gelukkige verjaardag gewenst en drie dikke smakkerds van hieruit! Gelukkig gaat het met je beestje beter. Nu jij nog, de moed niet laten vallen hé, gelukkig ben je positief ingesteld en word je met veel liefde omringd. Op 1 november zullen we met zijn allen aan jou denken, ik brand een kaarsje!
Lieve groetjes,
Christelle

A fresh start of me zei

Jeetje,als ik hier een kaartje had kunnen posten had ik het gedaan..
Wat een pech allemaal zeg..maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Het is niet leuk om het zo te vieren dus als de operatie achter de rug is nog maar eens dubbel en dik overdoen..
Ook sta ik op 1 november even stil bij je..en brand een kaarsje voor je..
Zou mooi zijn als alle blogdames dat zouden doen..
Heel veel sterkte..
Lieve groetjes Chris

Home and Lifestyle zei

De buikgriep kon niet op een slechter moment komen. Niet alleen liep je verjaardag daardoor in de soep, ook de operatie moest verschoven worden. Ik wens je heel veel sterkte lieve Gaby, houd moed.

Een dikke knuffel van mij! Liefs, Ingrid

La Blomst-Living zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag! Wat een tegenvallers afgelopen week. Blijf goed voor jezelf zorgen, dan ben je 1 november sterk genoeg om de operatie goed te doorstaan. Met al die lieve mensen om je heen, kan jij het aan! Liefs en sterkte! Linda

liesje zei

Lieve Gaby ik ben niet zo goed in het schrijven van al die mooie woorden.
Wat erg wat er allemaal gebeurd, ik ga voor je duimen dat alles goed gaat komen en wil je toch nog Gelukkige verjaardag wensen xxx en een dikke knuffel.
Lieve groet Carine

Marguerite zei

Oh wat kan een mens soms veel ellende tegelijk krijgen. Je hebt al genoeg aan jezelf en dan word je hond ook nog ziek. En dan op je verjaardag ziek zijn. Ik was het 2 maandjes geleden ook al. Ik wens je heel veel sterkte toe. Maar gelukkig zie je al het moois om je heen nog en is je huis heel gezellig ingericht. Nu snel weer opknappen dat heb je nodig voor je operatie.
Groetjes Marguerite

Ans van Ispelen zei

Wat een prachtig blog heb je weer gemaakt.
En jeetje,wat een pech zeg.
En toch blijf je je positiviteit houden.
Heel knap,hoor.
Je bent een kanjer.
En wat een prachtige foto's ook.
Die van het vissen,ook heel erg mooi.
Ik wens je heel veel sterkte toe,lieve Gaby.

Liefs Ans

Atelier Valerie zei

Wat een nare week heb je achter de rug.
Weet je, na regen komt zonneschijn!
Liefs, Valerie ♥

Willy zei

Heel veel sterkte met alles! Wat een hoop toestanden in zo'n korte tijd! Ondanks alles wil ik je toch ook feliciteren met je verjaardag! Liefs, Wil

Esther zei

Jeetje, wat een week. Gelukkig heb je steun van je familie. En je blogvrienden (ik ook) leven allemaal met je mee. Ik denk aan je.
Groetjes, Esther

Madelief zei

Lieve Gaby,

Ik wilde jou speciaal bedanken voor het lieve berichtje dat je hebt achtergelaten op mijn blog! Zo bijzonder dat je ondanks de ellende die je nu zelf doormaakt, nog aan een ander kunt denken. Ik hoop dat ook voor jou de zon weer gaat schijnen! Nog van Harte Gefeliciteerd met je 60e verjaardag en heel veel sterkte straks met de operatie! Zet 'm op!!!

Liefs van Madelief x

little sweet things zei

Zo veel pech...ik ga voor je duimen dat het na 1 november alleen maar vooruit met je gezondheid gaat.
♥liefs, Sas

sharon's shabby creations zei

Hoi lieve Gaby,

Jeetje wat een toestanden allemaal, en dan ook als klapper op de vuurpijl dionne geopereerd buikgriep.....

Nee, echt allemaal nare berichten, hopelijk kan je al je kracht putten uit je lieve gezin en de mensen om je heen die van je houden!!

Hou je taai en zet hem op!!

Veel liefs Sharon

Josephine zei

Lieve Gaby,

Wat een pech allemaal de afgelopen weken, vind het zo erg dat je door alle omstandigheden je 60e verjaardag niet hebt kunnen vieren zoals je het eigenlijk graag had gewild.

Gelukkig dat Dionne na een paar hectische dagen en na haar operatie nu weer in orde is, wat zal je geschrokken zijn toen die lieve schat het zo benauwd had, pfffff.

En dan jijzelf nog buikgriep krijgen waar je echt behoorlijk beroerd van bent, arme schat, het zit je ook niet mee allemaal.

Prachtige al je foto's en de mooie collage's die je laat zien.
Je bent een prachtige vrouw, je kan zo goed aan je uitstraling zien dat
je een lief mens bent en innerlijk geluk voelt waardoor je ook altijd zo positief bent en dat is geweldig als je dat bezit, ook zeer zeker voor de genezing.

Het zijn ongelooflijk moeilijke tijden voor je, en hoop dat je na 1 november, na de operatie duidelijkheid krijgt hoe de behandeling voortgezet gaat worden, want nu is alles nog afwachten.
Leef met je mee lieverd.

Heel goed van je dat je een dagboekje bijhoud, zo kun je alle spanningen en gedachten ventileren waardoor er wat rust komt in je lichaam en geest.

Lieve lieve Gaby, wens je heel veel sterkte toe meis.

Veel liefs,
Josephine
Dikke KUS!!!

Unknown zei

AUGURI MIA CARA!!!!!!!
BUON TUTTO, W LE DONNE, W LA VITA, W TE!!!!!
UN ABBRACCIO
ANNALISA

Thuis bij Tjits zei

Van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag Gaby! Heel jammer dat deze bijzondere dag in het water viel.. wat ontzettend naar van die buikgriep, ook vanwege de operatie..
Ik hoop dat je 1 november genoeg aangesterkt zult zijn voor de operatie, ik denk aan je en zal ook een kaarsje voor je branden.
Heel fijn dat je lieve familie zo om je heen staat.

liefs Tjits

Unknown zei

Wat een pech allemaal. Nog van harte met je verjaardag. Veel sterkte met alles. Groet, Annet

Unknown zei

Lieve Gaby, nog gefeliciteerd met je 60e verjaardag :)
Wat een tegenvallers afgelopen week, heb je al zoveel zelf aan je hoofd en dan word je hond ook nog ziek, het spijt me zo erg voor je.
Gelukkig ben je zo positief ingesteld en word je met veel liefde omringd.
Op 1 november zal ik aan je aan je denken en een kaarsje voor je aansteken.
Heel veel moed en sterkte !!!!!!!!

Liefs Anna

What's in a day zei

Wat heb je een prachtige post gemaakt zeg, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een pech met je operatie, maar eerst helemaal beter worden hoor en dan pas naar het ziekenhuis.
We gaan aan je denken en ik wens je heel veel sterkte.

Een lieve groet,
Eefie

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi gaby, wat een moeilijke tijd maak je nu door! Ik,wil je alle sterkte wensen!!

Liefs, Patries

Unknown zei

Wat leuk dat je mijn blog volgt...dank je wel daarvoor!
Maar nu zit ik jou blog een beetje te lezen...en oei..je maakt een moeilijke tijd door.
Ik wil je veel sterkte toewensen voor de operatie die komen gaat...hou je taai!
Ik meld me aan als nieuwe volgster.

Groetjes,
Inge, my choice

It Is The way of life zei

Nog gefeliciteerd Gaby!
Wat zit jij in een vervelende situatie wat een tegenslag ,ik hoop echt dat alles goed met je komt en wens je alle sterkte toe voor de operatie !
Liefs Ida nog
bedankt voor je reactie!

Simonne's fantasiestudio zei

Gaby, mag ik je welkom heten in het clubje van de 60+.....proficiat.
Ik wens je veel sterkte en een goed herstel na je operatie !
groetjes,
Simonne

Castles Crowns and Cottages zei

HALLO MIJN VRIENDIN! Gaby, my Dutch is not great, but I thank you for coming to visit this morning! I seem to remember you from a while back, and I must say that my Dutch blogging friends are all so wonderful. It's good to see you! HUGS HUGS HUGS to you and your dog is soooooooooo sweet! I see my darling friend Ria here and precious Madelief! Have a lovely autumn day in The Netherlands! Anita

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Gaby, wat heb ik toch allemaal in deze en in je vorige posten moeten lezen, het spijt me zo om te horen dat je zulke akelige dingen moet meemaken.
Gelukkig zijn er ook heel veel mensen om je heen die je steunen en je kracht en liefde geven.
Je hebt er ondanks alles zo´n prachtige post van gemaakt :)
Ik steek 1 november ook een kaarsje voor je aan, en met zoveel kaarsjes die voor JOU branden........moet het goed gaan.

Ik wens je ondanks alles toch een fijn weekend en heel veel sterkte.

Lieve groetjes Mieke