dinsdag 1 oktober 2013

.♥.Vervolg 2.het minder leuk nieuwtje ..de uitslag!!..♥.

Hallo Lieverds ..♥
Vandaag was dus de uitslag...

                                                     ♥
zoals jullie♥ al weten kreeg ik vandaag de uitslag..
Mijn oudste zoon♥ en jongste dochter♥ waren erbij..
Helaas moet ik♥ vertellen dat die niet goed was..
Ik had op 3 plaatsen een afwijking 
eentje is kwaadaardig dus kanker en is 2 cm ..
eentje is goedaardig..
En in de oksel zijn uitzaaiingen ..
Dit is dus in mijn linker borst..
het beetje goede nieuws is, dat ik een borst♥ sparende operatie kan krijgen ..
de lymfeklieren in de oksel worden wel allemaal verwijdert ..
en ook de kwaadaardige in mijn borst.. 
er volgt dan een bestraling en chemo..

de tweede keus de borst helemaal weg en alleen chemo..
maar de dokter zei de eerste kan ook goed zijn ..
je hebt dan de bestraling erbij..
de gevolgen die zal ik♥ voor lief nemen al is het niet  gemakkelijk..
Ik ga vechten voor ons allemaal.. al heb ik hier steun♥ bij nodig ..
ik♥ zal de Hoop ♥ niet opgeven..
ja het  verdriet de pijn is er zeker ....lieve♥zucht..
Maar...

 
samen♥ maken we♥ ons♥ sterk♥ ..;)

Mijn  lieve kleindochters♥♥ hadden een mooi vlechtje van hun lieve mama♥ in hun haren gekregen vandaag na afloop..
ze genieten♥ en weten niet echt wat er aan de hand is met hun omi ..
dat houden we♥ zo met een lieve♥ lach..

 


ze♥ waren zo lief♥ voor me allemaal♥..;)
Danke lieverds♥  
Ik♥ hou van jullie♥..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥

Ik♥ wil jullie♥ hier  ook bedanken♥..

 
voor alle lieve♥ berichtjes♥.. 
de steun♥ van jullie♥..
Binnenkort  word ik 60♥..
stilletjes ga ik dit vieren♥ en genieten♥ met mijn lieverds♥..
en erna ...............
ik♥ hou jullie♥ op de hoogte..



♥geloof♥Hoop♥Liefde♥
♥♥

♥Heel veel liefs♥ Gaby..♥X♥X♥X
En ook sterkte♥ voor iedereen♥...
 die het ook moeilijk hebben.. 
 dikke ♥Knuffels van mij ♥
♥♥



43 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Heel erg heftig Gaby.
Ik wens je heel veel sterkte,want er komt heel wat op je af.
En wat je ook kiest,een borstbesparende operatie of niet,het zal jouw keuze zijn en die is goed.
Ik denk aan je.

Liefs Ans

Josephine zei

Lieve Gaby,

Meisje toch wat een vreselijk
bericht heb je gekregen vandaag.
Pfff dat is een hele weg die je
moet bewandelen, maar het aller
belangrijkste is dat alles tot
een goed einde zal komen.

Wat een enorm verdriet en pijn
zal je ervaren.

Lieverd, ik wens je ongelooflijk
veel kracht toe en weet dat we
aan je denken en meeleven.
En zeker, hoe moeilijk ook de
moed niet opgeven hoor.

Heel veel sterkte wens ik je,

Veel liefs,
en een dikke knuffel
Josephine

Mijn kleine wereld zei

Wat te vrezen was is gebeurd, gelukkig ben je positief en sta je er niet alleen voor. Je wordt omringd door een lieve familie die het verwerken en de behandeling zullen verlichten. Ik ben er zeker van dat veel van je volgers ook met jou meeleven. Ik wens je heel veel sterkte en moed toe!
Lieve groetjes,
Christelle

La Blomst-Living zei

O wat heb je een naar bericht gekregen, Gaby. Gelukkig is er behandeling mogelijk. Je stapt er met opgeheven hoofd in en je gaat ervoor: sterkte, heel veel sterkte.
Liefs en een knuffel, Linda

liesje zei

Lieve Gaby ik wens je veel sterkte toe en zal aan mijn engeltjes vragen goed voor je te zorgen.
Dikke knuffel Carine

Anita zei

Lieve Gaby, jeetje meis wat schrikken hier!
Ik heb even terug gelezen ...
Even door eigen gezondheidsperikelen en alles om me heen niet aktief aan het bloggen geweest.
Ondanks je positiviteit weet ik HOE het woord kanker als een bom inslaat.
Voel even een virtuele arm om je heen!
Wens je heel veel sterkte en warmte van veel lieve mensen om je heen.
Ik denk aan je en zal een kaarsje voor je branden.
Groetjezz lfs mij X *knuf*

Atelier Valerie zei

Liefste Gaby,
Ik wens je een sterke periode toe,
veel kracht en doorzettingsvermogen.
Liefs en knuffel, Valerie ♥

Marguerite zei

Zit met tranen in mijn ogen. Jaren terug heb ik hetzelfde meegemaakt met mijn eigen moeder. Maar moed houden meid. Mijn moeder heb ik ook nog hoor! Je zal het zwaar krijgen, ups en downs. Maar positief blijven denken en genieten van alles om je heen. En dat je dit vreselijke nieuws dan ook nog moet horen in de maand van pink ribbon. Ga zo meteen naar de Etos om de armband te halen. Iets wat we trouw ieder jaar doen.
Kan je alleen maar heel veel sterkte en liefde toe wensen. En weet er zijn een heleboel medeblogsters die aan je denken.
Marguerite

ByVonneThuis zei

O, Gaby wat een naar bericht.
Ik wens je heel veel sterkte, blijf positief en weet dat wij allemaal aan je zullen denken.

Liefs Yvonne

Christine zei

Beste Gabi,
ik wens je ongelooflijk veel kracht en sterkte .
Hoe moeilijk het ook is , niet opgeven .
Geniet van de leuke momenten , kinder / grootkinderen ...
Beste groetjes , liefs ,
Christine

It's me zei

Lieve Gaby.....mijn hart breekt bij het lezen van je post.....wat erg voor je ...maar wat ben je dapper en herpak je jezelf gelijk....zo ga je deze strijd winnen !!...met allemaal lieve mensen om je heen...ga er voor meis...laat zien dat jij sterker ben dan die rotkanker !!!....liefs van mij en veel meer dan dat.....x !!

blauwruitje zei

Jee Gaby, wat een bericht, na alle onderzoeken was dit een mogelijke uitslag maar als je het dan ook echt te horen krijgt is het nog steeds een enorme klap. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte. Volg je gevoel bij de beslissingen die je moet nemen.

Hele dikke knuffel.
Sandra

Knillie Bears zei

Hallo Gaby,
ik laat een diepe zucht bij het lezen van je blog.Maar blijf geloven in een goede afloop,ze kunnen zo veel tegenwoordig.Je gaat deze strijd winnen,je hebt lieve kinderen en nog mooier klein kinderen.Ik wens je heel veel kracht toe.Zet hem op!!!!
het komt goed.
Liefs Corina♥♥♥

Jeanet zei

Owww dit is echt heeeeel erg voor jullie allemaal, ik hoop dat jullie de kracht en de steun vinden wat er allemaal komen gaat !
Heel veel sterkte toegewenst voor jou maar ook zeker voor je familie !

Lieve groetjes Jeanet

theromanticrose zei

So come ti senti,ma devi lottare.Oggi per fortuna il cancro al seno si risolve,anche se maligno.Devi solo avere tanta pazienza e affrontare tutto quello che devi fare.Mi raccomando continua a fare quello che ti piace,amare la tua casa e le tue piccole cose,ti aiuterà!Coraggio,baci,Rosetta

Home and Lifestyle zei

Brrr...uit de eerste woorden van je post, zichtbaar op mijn dashboard, zag ik al dat het niet goed was, mijn dochter vroeg meteen wat er was. Blijkbaar kon ze aan mijn gezicht zien dat ik van je woorden schrok. Wat ben je dapper maar ook, wat ga je een zware tijd tegemoet! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe en hoop van harte dat de zware strijd uiteindelijk wordt beloond met volledige genezing. Mijn buurvrouw heeft het ook moeten doorstaan, gelukkig is zij inmiddels al een hele tijd schoon en gaat het goed met haar. Hou je daar aan vast!

Veel liefs, Ingrid

A fresh start of me zei

He bah wat een verschrikkelijk bericht..
Die onzekere weg die jullie ingaan,de pijn en verdriet..
Mijn oud collega (oud omdat ik er niet meer werk) had ook een borst-besparende operatie en dat is allemaal goed gegaan..
Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel..
Liefs Chris

What's in a day zei

O, Gaby hier schrik ik wel van hoor, ik heb je posten gemist, was je kwijt in mijn leeslijst, maar ga dit snel veranderen.
Ik wens je heel veel sterkte en heel veel goeds hoor.

Lieve groetjes,
Eefie

Anoniem zei

Lieve Gaby,
Wat een naar bericht.
Dapper dat je een behandelwijze hebt gekozen, waar je nu flink mee aan de slag moet. Je gaat een moeilijke tijd tegemoet.
Ik wil je heel veel kracht, moed en sterkte wensen!

Lieve groet,
Gerry

sharon's shabby creations zei

Lieve Gaby,

Wat een ellende is schrik me helemaal naar!!! Ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte in de strijd tegen deze verschrikkelijke ziekte!! Ik zal voor je bidden en een kaarsje branden.

Hou je taai je bent een kanjer!!

Veel liefs Sharon

Monique Leonhart zei

Hoi Gaby,

Wat een slecht nieuws heb je te horen gekregen. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen bij het gevecht wat je nu aan moet gaan!!
Veel liefs Monique

Esther zei

Och, wat een akelig nieuws. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Liefs, Esther

Rozen van papier zei

Hè wat erg om te lezen, wens je ook veel sterkte en doorzettingsvermogen, maar dat heb je las ik!
Kop op!

Groetjes Janny

Anoniem zei

Lieve mam! Wij zijn er voor jou, denk daar aan! We komen er wel ;-) geloof me! Heel veel liefs en knuffels xxxjes Kelly

Thuis bij Tjits zei

Lieve Gaby, wat een ontzettend naar bericht.. hetzelfde is mij 15 jaar geleden overkomen, ook bij mij zijn de okselklieren weggehaald en volgde er bestraling, maar ik ben er nog steeds en het gaat goed! Ik hoop zo voor jou hetzelfde!
Heel veel sterkte en kracht samen met je lieve familie!

liefs Tjits

Thuis bij Tjits zei

Lieve Gaby, dank je voor je lieve reactie en natuurlijk mag je me altijd mailen!

liefs Tjits

Wateringen zei

Lieve lieve Gaby,

Ja meis, wat een heftig bericht is dit !
Ik hoop nog zo dat het mee zou vallen, en nu toch dit slechte bericht lieverd.

Gelukkig ben je positief ingesteld, en heb je veel steun van je gezin en familie, die zullen je steunen en er voor je zijn...

Ik wil je heel veel sterkte en heel veel moed wensen de komende periode, en ik zal heeeeeeeellll veel aan je denken lieve schat!

Dag meisje...ik wens je liefs en een dikke knuffel...XXXXXMarijke

Unknown zei

Lieve Gaby, wat een akelig bericht, ik wens je heel veel sterkte en moed toe!
Gelukkig heb je om je heen heel veel lieve mensen die je ondersteunen.
Probeer positief te blijven, hoe moeilijk dit ook is, ik steek een kaarsje voor je aan en wens je heel veel kracht en moed in deze moeilijke periode !!!

Liefs Anna

Fågel Blå zei

All My love to you!
And thanks för the lovely comment on my blog!
Be so happy!
I whish uou all of love
Kathrine

Zaanse Zolder zei

Jeetje Gaby, dat is wel even slikken. Er wordt aan alle kanten aan je gedacht en met je meegeleefd. Zet 'm op en blijf dit de baas! x Syl

Anoniem zei

Lieve Gaby,
Wat een verschrikkelijk nieuws!
Ik hoop dat alles goed verloopt, maar daar twijfel ik niet aan!!Door je positief zijn en veel liefde van je naasten kom je er zeker vlot door!
Ik wens je veel kracht, moed en sterkte de komende tijd!
Liefs Christelle

Lot haakt zei

Ik kom net op je blog aanwaaien en lees je berichtje.
Heftig hoor! Ik wens je ongelooflijk veel sterkt toe!
Uiteraard blijf ik je blog volgen.

Coby zei

Hoi hoi, woorden schieten me te kort wat een vreselijk bericht meis, ik wens je alle sterkte en ben blij dat je je gezin en familie bij je hebt en dat je positief bent...

Ik denk aan je xxx
lieve groetjes
Coby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Héél veel sterkte Gaby ik wens je alle kracht en steun ter wereld toe,lieve groetjes Miranda

Elly's kleine idylle zei

Lieve Gaby....
Ik kom hier even bij je zitten hoor....wat een naar bericht en ik kan je alleen maar het allerbeste wensen wat in mijn vermogen licht....
Als geen ander weet ik hoe dit er in slaat maar hoop houden lieverd....
Ik wens je dan ook samen met je gezin dat het uiteindelijk allemaal weer goed komt met jou....
Bedankt voor je lieve reactie op mijn post.....Voor ons rest nog enkel de tijd en wij proberen hier dan ook nog het allerbeste nog van te maken....
Vele lieve groetjes ....Elly

Blomkje en Wenje zei

Lieve, lieve Gaby,

Wat een schrik! Ik wist niet dat je ziek was en dan nu dit bericht voor jou....ik wens je heel veel sterkte en kracht en zal een kaarsje voor je branden. Vanuit Friesland een hele dikke knuffel...Xxx

Pietrik

Unknown zei

Een akelig bericht, de angst van iedere vrouw. Heel veel sterkte de komende tijd. Liefs, Annet

Anoniem zei

een dikke kus voor jou, sterkte!
liefs, Hendrika

Carla zei

Meis...wat lees ik nou....wat een naar bericht heb je gekregen zeg.....
Fijn dat je gezin je kan steunen in deze periode....jullie zullen elkaar zeker nodig hebben.
En dat je je kleindochters niks verteld....gelijk heb je.....
Lieverd ik wens je veel sterkte...maar je bent een dapper wijffie.....
Dikke knuf...Carla

Achter de schermen bij de Sprookjesboom zei

Heel veel sterkte toegewenst, de tijd die komen gaat zal zwaar zijn, maar ook kostbare momenten opleveren die je nooit meer zal vergeten en deze tijd dragelijker zullen maken.

Zoals als altijd zal ik stilletjes je blog blijven volgen en ik hoop dat we dat ook nog jaren mogen blijven doen!

Lieve groet, Rosalie

Unknown zei

un bacio forte forte a te cara!!!!
Annalisa

Anoniem zei

Wat een vreselijk nieuws,ik wens je heel veel kracht toe,liefs Musje.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ohh lieverd wat wens ik je heeell veel sterkte met alles Weet zeker dat je omringt word door heel veel lieve mensen en dat jullie er samen erdoor heen vechten ....geef je van deze kant een hele dikke knuffelllll en kracht ...lieve groet rosita