maandag 2 juli 2012

.♥.BB pastel stoelkussens strikjes en....♥

Hallo Lieve Allemaal...;))
Het heeft tijdje geduurt..  ik had even een dipje ..
maar er is weer leuke  post ...
Jellieka  zit er natuurlijk weer lief bij..wat is ze klein hé ..hihi
Zie je nu al mijn nieuwe stoelhoezen  die ik  heb gemaakt afgelopen week.. deze is pastelblauw .met bloemetjesstof daar had ik vroeger echt gordijnen van ze lagen op zolder.. past er mooi bij en met lieve  strikjes ..
het BB ruitje is nieuw.. 

en natuurlijk heb ik ook rose   ..nu Komt Jolienka  ook aanvliegen en gaan ze samen  jullie alles laten zien♥  ..
het zijn lieve  kleurtjes..past helemaal bij ons  zegt Jellieka ..
Kijk maar ..Jolienka   vliegt al naar de tafel ..zie je hoe het afgewerkt is ik heb de biesjes schuin geknipt  en zo het randje   van  ieder stoelkussen anders ..;))
heb er een fotocollage  van gemaakt want alle foto's is me toch een werkje..
verder heb ik nog mooie pioenrozen  laat ik die ook nog even zien ohhh ze zijn zo mooi  als ze open gaan.. kijk maar. .;)
ze veranderen mooi van vorm en kleur zooo lief ♥..
prachtig toch..;))
en   we gaan verfen ..roepen Jellieka  en Jolienka  de woonkamer  krijgt een nieuw kleurtje.. die is nu bijna leeg dus word een mooi klusje..
en wij   gaan met de koffertjes naar boven..wahaha..

dat word dolle pret. .
wij  willen jullie ook nog een fijne ZONNIGE  vacantie  toewensen  als jullie  weg gaan..;))
Mijn  oudste zoon vloog  vannacht met zijn gezinnetje naar het Zonnige   Mallorca wat ga ik ze /mijn kleindochters missen..;(

Joehoe.. hebben jullie weer genoten  van onze  post ? vragen Jellieka  en Jolienka. .;))
tot snel weer ..niet zo snelllll.. poehh gaan jullie ons niet missen jawel hé ..;(. .;)
we  komen wel weer hoor en lezen  jullie post  zeker wel alleen nu ff niet veel tijd ..:)
dus lieve allemaal..
GENIET van jullie vacantie LIEFS van ons ..ByeBye ..             
♥TOT ZIENS..♥♥   

13 opmerkingen:

Wateringen zei

Ohhh...wat een schattige stoelkussens met strikjes in pasteltinten....wat gaaf!!!!!!
Gaby wat een werk met die strikjes allemaal...super hoor!
En ja ik snap helemaal dat je je kleindochters mist..!
Volgende week gaat Sophie ook een weekje op vakantie, wat zal ik haar ook missen...

Liefs,
Marijke

Rozen van Papier zei

Ik vind je foto's erg mooi, je hebt het allemaal zo leuk gedaan. Wat leuk hè die BB ruitjes weer terug, heb er ook bikini's van gezien.

Groetjes Janny

Barbara zei

Zo mooi je stoel hoezen en ik word helemaal vrolijk van je pastel foto's.

Lieve groet,
B.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ohhh dat dippie maakt veel goed hahahah wat zijn ze leuk lief en mooi geworden zeg echt wel ...prachtige foto's heb je gemaakt vooral die pioenrozen erbij heel mooi zo echt geniet plaatjes ...ja je kinderen en kleinkindjes missen is nooit leuk maar gelukkig is het maar voor even ....fijne week lieve groet rosita

Anoniem zei

Hoi Mam....

Leuk en lieff verhaaltje en mooie foto's :D heerlijk zomerss!!
Tot snel :D

xx Kelly

Elly's kleine idylle zei

Wat zijn het prachtige stoelkussens zeg...heel mooi vind ik die pastelkleurtjes...Je verhaal erbij maakt het helemaal af hoor en ik heb er van genoten....Ik begrijp je heel goed hoor dat je de kleinkinderen gaat missen....Die van mij gaan over een paar weken ook op vakantie...SNIK !!
Ik wens je nog een fijne avond en lieve groetjes...ELLY.

Juliëtte zei

Wat een gezellige pastel post!!!
Ik hou van al die kleurtjes!
En dan de lieve muizen!
Mooi gedaan hoor!
Ik heb er van genoten!

Liefs, Juliëtte

Nicole Claudia zei

BB-ruitjes zijn niet alleen mijn favoriet als stofje, maar ook de jurkjes uit de BB tijd zijn bij mij favoriet.

Wat maak je veel moois. Ik heb héérlijk door heel je blog gewandeld. Ook de slaapkamer van je kleindochters bewonderd, prachtig met die raampjes en gordijntjes aan de zijkant van het bed.

Groetjes, Collie

Giancarlo zei

Quante belle cose!! felice giornata...ciao

TOSCAminni-Schnittmanufaktur zei

It´s so beautyfull

heartly reagards
silvi

Josephine zei

Lieve Gaby toch je zal wel denken, waarom reageert Josephine helemaal niet, DOM DOM DOM, schaam me gewoon, heb deze mooie post helemaal over het hoofd gezien errugggg hé.

Maar nu ben ik er hoor, hihi.
Wat een werk heb je weer verzet en wat zijn al die stoelhoezen PRACHTIG geworden. En dan die afwerking met al die schuine biesjes......zooooo....je hebt oog voor detail meis kan ik wel zeggen, en dat maakt het allemaal zo bijzonder mooi.

Hoop wel dat het met je dipje inmiddels een stuk beter gaat. Altijd vervelend zoiets.....

Schitterende collage's heb je trouwens gemaakt, en dan de pioenrozen daar ben ik ook zo gek op. Ongelooflijk dat uit zo'n klein hard knolletje zulke gigantische grote bloemen tevoorschijn komen, en ze ruiken......mmmmmmm HEERLIJK!!!

Lieverd, geniet van een heerlijke vakantie periode, we gaan elkaar allemaal en beetje missen in deze periode, maar GENIET vooral met volle teugen.....

Veel liefs,
Josephine ♥

Willy zei

Hej Gaby wat heb je de stoelen mooi bekleed. Ik zie hier ook veel leuke muizen, daar ben ik gek op.
Fijn weekend, lieve groet

Unknown zei

Hey, ik had helemaal geen melding gehad van je mooie post!
Meid meid wat heb jij hard gewerkt zeg aan die prachtige stoelkussens, wat heb je dat weer mooi gedaan!
Ik hou zo van dit sfeertje, bij jou door je huis wandelen is volgens mij van de ene verbazing in de andere vallen :))
Ben je al aan het aftellen tot je meisjes er weer gaan zijn? Erg hè, om ze te moeten missen;)))
Ik wens je toch een heel fijn weekend toe,
heel veel liefs,
Sonja