zondag 17 juni 2012

.♥. Nieuwe kleertjes en.....♥.

Hallo ♥  Lieve  Allemaal.♥..
Iedereen  heeft nu nieuwe kleertjes ♥ ..het zomer ♥ seizoen begint bijna ooohhhhh... kijken jullie  gezellig mee. .
Lola  gaat ze als eerste showen..
ze  heeft een blauw bloemetjesjurkje aan met rozetjes..
ja ja die rozetjes poehhh.. ik  blijf ze maar maken...
en Lientje  kijkt mee..;)
Nu komt Lily ♥ aan.de beurt ook zij♥ heeft een blauw♥ bloemetjesjurkje♥..en piep zegt Lotje   ikke dan ..nu ff niet alleen maar kijke nu ..:)
nu laat ik nog de vestjes♥  zien..was ook wel een breiwerkje♥ ..;)
nu komen Maylo ♥  en Milo ♥  ..natuurlijk zijn hun   ook in het blue de truitjes♥ ook gebreid alles in ruitjes motief..en Lotje ♥ wilt ook overal weer bij zijn..;))






















Lily  gaat er ook ff bij zitten ze♥ vertelt dat ze ♥ iets in de kast had gezien♥ ..en een zacht piepen..   hoorde.?..
ja wacht ..Kijk..
Maylo♥  zit hier met streepjes tuinbroek♥..  
nu  ♥   ga ik wel  kijken..wat is♥ daaaarrr verstopt♥..
met die witte oortjes♥ in mijn kast♥..;)
ff de kastdeur open maken..

zien jullie het ook ..? Oeps.. oo wat grote oogjes♥ zeker geschrokken..zucht..
wacht.. niet weg lopen..:)
zit je♥ aan mijn nieuwe taartjes  te smullen..?.piep♥..
Geloof het of niet opeens is ze♥ weg gevlogen♥ ..dan ik zet de taarten♥ nu ff op het kinderstoeltje♥ ..
Ik ♥ heb ze van de week  op oude  ijzeren ijscoupes ♥ gemaakt met 68 rozetjes ♥ ..;0..mooi  geworden toch..?Had ze eigenlijk van bovenaf moeten foto maken  maja ..lieve ♥ zucht..;) 
maar waar is het muisje♥   nu weer heen ..
ik♥ ga ff zoeken..aaaha ze♥  zit in de pioenrozen♥.. (die staan bij mijn vader♥ in de tuin.. was er vandaag op visite♥..ivm   vaderdag♥ vandaag♥.. hij doet nog alles zelfstandig met 87 jaar♥.. ;)) ♥
ooo...wat doet ze  toch allemaal..beetje bang zeker..;(
wil ik haar  pakken is ze er weer  vandoor .. had ik het toch goed gezien zegt Lily. .ze vloog net  weer naar de kast ..
ze is zeker verstoppertje♥ aan het spelen..en  verlegen♥..zie haar oortjes♥ wat schattig♥ ..
kom maar ..ben je♥   de aardbeien♥  aan het op snoepen..
wat een mooi muisje♥  ben jij..
neee ikke♥ ben een elfenmuisje♥..;))
oooo.. daarom zijn je oortjes♥ anders en je hebt vleugeltjes♥..?Jaaa ...kijk maar..ohhhh ..mooi♥ ben je ..
wil jij je voorstellen kom maar mee..uhh ze ♥   vliegt ♥ weer door de kamer..lieve zucht..
Ikke heet Jellieka♥..ben dus een elfenmuisje en beetje verlegen..ikke  kan dus vliegen..vind je mij  mooi met al die rozetjes en kantenstof ..
het virus♥ van lieve  Marijke heeft me goed te pakken haha.. 
ohh wat een mooi vlindertje♥ vliegt daar..
o het is geen echte het is een beeld om op te hangen ..hihi..
we♥ moeten helaas  weer gaan sluiten  Jellieka..
ander keertje laten we♥ meer zien..
wacht ff zwaaien..
ja mag ikke nog ff Zwaaien♥ met het vlaggetje van nederland ...
helaas hebben ze♥ het niet gehaald ..:((
Zo dit is wel genoeg voor vandaag ..
hebben jullie ♥ weer genoten ♥ van onze   post ..
maar waar is Jellieke nu weer heen ...;)) 
nu staat ze♥ niet op de foto♥ ..:(
toch verlegen en ja kijk ..;)))
ze♥ ligt weer in de pioenroos♥..hihi..
piep♥.. daaaag tot volgende keer weer
Liefs en hugs van ons ..XXXXXX   

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥..

10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Gaby,wat een leuke post heb je geplaatst en alles zo mooi gemaakt.Ik ben vooral weg van je mooie ijscoupes,om te smullen,lieve groetjes Miranda

Josephine zei

Ohhh lieve Gaby, wat ben jij toch ongelooflijk ijverig. Prachtig alle nieuwe kleding en gebreide truitjes die je weer hebt gemaakt. En niet te vergeten weer van die prachtige stapeltaarten.

Volgens mij ben jij inmiddels zo handig geworden met de rozetjes dat je ze zomaar in korte tijd in elkaar hebt.

En het elfenmuisje Jellieka, ZOOOOO lief gemaakt weer. Enig met haar vleugeloortjes, ze vliegt van Pioen naar Pioen, hihihi.

Heb weer genoten van al je prachtige creatie's en vooral ook van het schattige verhaaltje dat deze post weer extra leuk maakt.

Een fijne week wens ik je,

Liefs
Josephine ♥

Home and Lifestyle zei

Super leuk...je kunt er wel een boekje bij schrijven!

Lieve groet, Ingrid

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Ohhh...wat een schattige post met roze en blauw.
En wat een schattig jurkje heeft Lola aan met dat hartje voorop!
Het gebreide vestje is ook zo mooi gemaakt.

Zeer speciaal zijn de muisjes met de elfenoortjes, kijk dit is nu een fantasie en een prachtige fantasie..

Je stapeltaartjes zijn super...het werkt verslavend he als je aan stapeltaartjes gaat beginnen hahaha..

Enne wat ontzettend leuk dat je met "het marijke-virus bent besmet haha...het kan geen kwaad zo te zien...het is gewoon genieten..

Liefs,
Marijke

Anoniem zei

Wat een prachtige post, wat zien ze er allemaal uit met hun mooie kleertjes,..die vestjes ooh super gewoon wat heb je veel werk verzet.
Ik heb genoten van het mooie verhaaltje.

Groetjes,
Esther

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Een boekje schrijven dat is precies wat ik ook dacht toen ik je geweldige post aan het lezen was .
Geweldig allemaal morgen lees ik deze post nog eens door dan samen met mijn dochter weet zeker dat ze het helemaal te gek vind.
Liefs Margarita

marion zei

Ik ben sprakeloos, wat prachtig allemaal en wat hebben ze beeldige kleertjes en vestjes gekregen, wauw !! Prachtig gemaakt meis ! Liefs, Marion

Maaike zei

Wat ontzettend leuk!! Erg creatief!!

Liefs maaike

Jeanet zei

Jeeeeeeee zeg jij kunt ook van alles maken superrrrr allemaal en die gebreide kleeryjes zucht.......

Groetjes Jeanet

It's me zei

Dankjewel...wat een lieverd is Ellieke......en wat een leuke blog heb je.....liefs Ria.xxx..