zaterdag 5 augustus 2017

.♥.Het Zoete Taartje ..het sprookjeshuis.♥.

Welcome Lieverds. .♡
Ik ben er gelukkig weer poehhh..

ben bezig met het sprookjeshuis voor de fam van Bolle Bakker Boris..
We zijn het oude huisje aan het opknappen.. ;)
 Bolle Bakker Boris is helemaal blij en werkt hard..
zoals jullie zien zal deze blogpost anders zijn dan  jullie gewend zijn van mij. .;)
maar belangrijk is er is weer nieuws uit het Zoete Muizen sprookjesland..
De Foto's zijn ook beetje anders maar ik hoop dat ze toch mooi uitkomen..;)
Misschien weten jullie het nog niet ..maar Dora is in blijde verwachting..;)
Hoera..dat word straks een feestje   
Sweety heeft er heel veel plezier in om straks een zusje of broertje te krijgen hihi..
Haar kamertje word geweldig zoals jullie zien met de flamingo, rozetjes, ..;)
Dan de ronde trap helemaal van ijslollie stokjes gemaakt..;)
Ze hebben hard gewerkt aan het sprookjeshuis ..
Het mooie spiegeltje ook met de hand gemaakt! ..;)
er moet nog heel veel gebeuren ..maar dat is juist zo leuk..hihi!
  
                                                        
                                       ♥
En verder had ik een positieve uitslag na mijn eerste onderzoek mammografie!..Yiepy♥..;)))
maar ik heb nu wel veel last van mijn linker knie kan niet meer zoveel lopen..
terwijl ik 8 kilo af gevallen ben!
komt door de bijwerkingen van de medicijnen..
daar ga ik nog langs bij de orthopedie!
ach ja... als het andere maar weg blijft! ..;)
                                                   
IK hoop dat het zo lukt met de post met deze oude laptop..wens iedereen fijn zonnig weekend!
en wens jullie heel veel lees en kijk plezier..
Heel veel liefs
van ons en  alvast..
dikke lieve poot van mijn Dionne..x                     xxx♥

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Gaby, dat is zeker goed nieuws, nu hopen dat je knie ook nog mee wil gaan werken :) Ik heb zitten smullen van de foto's. Wat een mooie mini-wereld heb je gemaakt. Die veranda van ijsstokjes...en die flamingo's aan de zijkant, geweldig. En dan binnen die mooie bloempotjes en dat schilderij...enfin teveel om op te noemen. Wat een gepriegel om te maken maar wat een genot om naar te kijken...sprookjesachtig. Knuffel terug aan Dionne.
Lieve groetjes Miranda

Josephine zei

Lieve Gaby,

Meis wat een geweldig goed nieuws heb je gekregen, wel heel
naar dat de medicijnen weer ander ongemak geven hoop van harte
dat daar eventueel iets aan te doen is.
Fijn ook dat je weer een PCtje hebt al is het een oudje, hihi.
slechter als de vorige kan niet toch. ik zie trouwens
niets vreemds aan je post hoor, hooguit dat de foto's niet
onder elkaar staan en de tekst boven de foto's staat. Maar ik denk
dat je daar zelf voor gekozen hebt???

Je hebt in ieder geval beslist niet stil gezeten, och,och,och wat
is er toch weer veel nieuws te zien, zo mooi de trap gemaakt ook.
Het hele huisje ondergaat een metamorfose en het ziet er zo
schattig uit allemaal. Echt heerlijk om alles te bekijken, en die
lieve kop van Dionne, haha wat een schat is het toch, heeft hij
niet af en toe een lik verf op zijn neus als jij zo druk bezig bent.
Heb weer genoten van alles in deze post. Geniet van een heerlijk
weekend.............

Veel liefs,
Josephine
♥ ♥ ♥

It's me zei

Wat leuk allemaal lieve Gaby....en achhhhhh Dione wat een schat is het toch.....geniet van de zomer liefs Ria x