zondag 3 juni 2012

.♥.Woef woef ..hondenweertje..wat is dat..♥.?

Hallo Lieve ♥Allemaal..;)
Lola♥en Maylo vinden  het ook maar niks dat weertje buiten.. lieve♥ zucht:(
Ze♥ zeggen dan allemaal♥ wat een hondenweertje♥ ..:((
waar het woord vandaan komt een lang verhaaltje♥ ha ha maar...
ja ..je laat er je hond(je) niet in uit ..brr of toch wel ..;))
Dus  hier een paar fotootjes♥ van mijn♥ hondjes♥ die ik ook af en toe zelf maak voor andere als cadeautje♥ ..onlangs ging er weer eentje♥ Juno♥..de deur uit met eeen bonbontje hihi..
toen eerst nog gezellig♥ bij onze Puk♥ en Lola♥ en Maylo♥ spelen..;))
ja ..ik geef ze steeds een naam.. Juno♥ ..is toch beetje aparte naam .. ook al is ze nu weggegeven  de ander geef ik dan weer een lieve smile ...;)   
Je kan ook bv het hondje   aan de autospiegel hangen vergeet je je hondje niet  .ha ha een tip...;))
Kijk nu dat weer buiten zegt Lola♥ en zie PUK♥..;))
Lola ♥ heeft maar het vesje♥ aangedaan....ja ik♥ ook hoor ..;(
het is echt afgekoelt na het mooie♥ zonnige♥ dagje♥  in Maastricht♥ gisteren met mijn oudste zoon♥ en zijn lieve gezinnetje♥...;))

Vandaag♥ blijven we maar lekker thuis ♥ naar buiten♥ gluren...zucht..;(
het kannetje♥ met de bloemekesis mooier♥ dan buiten de regen ..;))

Ja we hopen echt op een warme♥..  zonnige♥.. mooie♥.. summer ..want die begint al over 2 weekjes♥  ..lieve zucht;))
en....  de elfjes♥ ..die krijgen allemaal een metarmorfose♥..ja echt ..♥♥♥♥...;))

en laten we stiekum nog een klein voorproefje zien van de zelf gemaakte taartjes daar heb zeker wel 200 rozetjes  gemaakt  poehhhhh ..
die show♥ ik de volgende keer met de stabeltaarten ..♥ 
zo dit was het weer voor vandaag  ..♥
Nog fijneZondag♥ al is het binnenshuis ..lievezucht :))
Liefs van Ons....XXXX...
Hugs♥ GABY..:)).........♥♥♥     
♥♥♥..

15 opmerkingen:

Marjon zei

oh wat ben jij toch creatief en jouw hondjes daar krijg je goede zin van....Het kannetje met de bloemtjes vind ik super mooi....zo lief.....fijne zondag en lieve groet van Marjon

Home and Lifestyle zei

Tijdens deze regenachtige dagen heb jij volgens mij altijd wel wat om handen, leuk hoor!

Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Homemade Home zei

Wat een leuke dingen maak je allemaal.
Heel creatief hoor!!!
Fijne dag groetjes Nelly

Oude lappen zei

Prachtige verzameling van je zelfgemaakte spullen.
Nog een fijne zondag, Liliane

Fantasie di fata zei

ciao cara, tenerissimo il cucciolotto :)
un bacione
Elly

What's in a day zei

Wat maak je er een mooi verhaal van, prachtige hondjes en helemaal zo lief in dit sfeertje...lekker voor het raam..tik, tik, regen...
Geniet lekker binnen,

liefs,
♥Eefie

Jeanet zei

Jij maakt ook super leuke creaties zeg ! Ik lijm de kussentjes en het kant om de potten heen en gebruik daar Tacy Glue voor......of anders textiellijm !

Groetjes Jeanet

Rita zei

hi Gaby ik ben net via het blog van Jeanet volger bij je geworden.
wat een prachtig blog met mooie creaties!!!

groetjes Rita

Barbara zei

Jahh... het is echt hondeweer, maar je hondjes hebben het gelukkig naar hun zin bij jouw thuis. Ze zijn er echt schattig uit.

Lieve groet,
B.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi hoi wat maak je toch een prachtige dingen zeg ....leuk dat je een bezoekje heb genomen op mijn blog , en natuurlijk kom ik ook even op de jouwe kijken ...ook ben ik gelijk volger geworden zo kan ik je posten niet meer missen ....wens je voor nu vast een fijne week en tot de volgende post lieve groet rosita

Josephine zei

Heey lieve Gaby,

Wat verwen je ons toch weer met lieflijke verhaaltjes. Ga er altijd even speciaal voor zitten.

De hondjes die je maakt zijn echt ongelooflijk leuk, trouwens alles wat onder jou handen vervaardigd wordt is prachtig gemaakt en erg mooi van kleur. Het zijn net kleine Bonootjes met hun korte pootjes, zeer geslaagd.

En je taartjes zijn om te zoenen zo lief. Dusssss.....ik ben heel benieuwd naar je stapeltaarten, en wel 200 rozetjes gemaakt, Pfffff dat is VEEL!!!

Geniet van een fijne week,

Liefs,
Josephine

Anoniem zei

Wat een heerlijke post,..ik heb er van genoten het brengt vrolijkheid helemaal als het regenachtig is buiten! Je hondjes zijn super en ik vind het zo leuk dat je ze namen geeft.

Fijne dag,

Groetjes,
Esther

Le Style zei

Hi Gaby,

Zag je bij mijn nieuwe volgers staan en las je hartelijke enthousiaste reactie. Thnx;-)
Leuk om zo ook jouw blog te ontdekken en te kunnen volgen;-).

Wens je een fijne dag!!

Wateringen zei

Ohhh wat een schattige hondjes..
en je taartjes zijn zo sweet!
Wat een toffe kleurtjes gebruik je
toch altijd..heerlijk om naar te kijken.

Liefs,
Marijke van de beertjes en popjes

Giancarlo zei

Molto belli, complimenti! buona serata...ciao