woensdag 9 maart 2016

.♥.Het Lieve♥ Zoete♥ Muizensprookje♥..deel 6.♥.

Welcom ♥ Lieverds..;))
                         
                                     Ja ze♥ is er hoeraaa...;))
                                            ♥♥ 
♥     
het kleine muisie is eindelijk geboren
het tweelingzusje♥ van Onno♥ 
we noemen haar 
Jinni
♥ 
oohhh ze♥ is echt mooi..!!
Pa Finn♥♥ legt haar♥  
voorzichtig in het wiegje ..;)
het is nog niet helemaal klaar maar dat 
komt goed.. 
ik♥ heb al veel gedaan 
timmeren.. zagen..verven.. haken♥..plakken..
lieve zucht 
straks is er groot feest.voor iedereen..;)
Lotte♥♥ laat de bloemen♥ mandjes zien
 die ik ook al heb gehaakt♥..
achter haar♥  ligt ook al van alles..
de kussentjes♥ van vilt♥.en en. 
 voor haar plekje straks ..;)
Pa Finn heeft mij geholpen..
ja het word spannend♥ hé...
 wat we allemaal maken hihi..;)
 ♥
dit is al een deel van het  plekje
 waar ze straks slapen..
heel veel meubeltjes♥ het bed van Lotte..
ja alles nog schuren♥ en bewerken  ..
Floris komt ook kijken
 hoe ver ik♥ met hem♥ zijn bedje♥ ben..;)
Floris♥ geniet♥ er helemaal van..☻
ik♥ heb het matrasje♥ van vilt 
met rand omheen gehaakt..
cool piept hij..hihi 
en dit is ook mijn dekbedje♥? 
wow♥ !!..;)  
dit is een gebreid vierkantjes dekentje♥..
kom ik♥ stop je lekker in hihi..
Pa Finn♥♥ heeft de broek ook al gepast van de week..;)
met de hand gemaakt van echt vilt♥
van Floris♥ zijn de kleertjes♥ ook zover klaar..zucht
ja het zit goed zegt Floris♥♥
en blij is hij♥ ..;)
haha kijk hem nu eens staan zo stoer♥..;))
met zijn nieuwe schoentjes♥..☻
Lotte♥ laat jullie♥ zien hoe wij die mooie bloemetjes♥
 hebben gemaakt..
een servet♥ heb je nodig 
en een laag ervan gebruiken.. 
dan klein vierkantjes uit knippen
en een propje rollen en plakken.. 
dan krijg je deze mooie bloemetjes..
♥ 
dan roept pa Floris en Lotte♥ 
of ze fles♥ willen geven
aan de tweeling♥ broertje♥ en zusje♥
jaaa..roepen ze♥ 
en ze♥ springen al op het nieuwe bed van Floris..
smelt♥.. wat zijn ze  toch liefff..♥♥



nu  nog even samen gezellig♥ op de foto..;
ze genieten♥ echt van de kleintjes ik♥ ook hoor..
en we zij blij♥ het goed afgelopen is..




ondertussen het bed van Pa♥ en ma♥ opgemaakt

 dat is ook klaar hihi 

hetzelfde patroon gehaakt als mijn stoelhoezen♥..;)


ja die had ik  vorig jaar
nog in de zomer gehaakt..
weten jullie♥ nog?..

ma♥ en pa♥ zijn best moe..
kom ik verzorg jullie kleintjes♥
wel naar hun bedjes♥..
dan kunnen jullie ook uitrusten..

het kamertje van Floris is ook bijna klaar..
Lotte♥
komt ook snel kijken..
maar ..zegt Floris die kamer schermen wil ik niet ..
oké..ik haal ze wel weg..;)
er is al veel.. de washandjes♥ en handdoeken♥ 
papier bloem♥ die er hangt..
zo leukom alles te gebruiken♥ wat je hebt..
zien jullie♥ die lantaarntje♥ met theelichtje♥..


gemaakt van champagne dop♥..;

ja dat is mooier♥ de schermen weg zeggen ze samen♥..zucht
en nu mijn kamertje♥ af maken..zegt Lotte♥..
haar bed♥ wilde ze met pareltjes♥ erop ..
word verder nog bekleed♥..;)

j
maar... nog even wachten..;)
sssssssttt ..we♥ gaan slapen♥..
nog even Jinni bekijken..lieve♥ zucht☺

Lieffff...;)) 
ze♥ zijn weer samen


lieverdsvolgende keer laat ik jullie nog meer zien..
een kippenhok♥ met konijntjes♥ als verrassing♥♥ voor Floris en lotte
en ook nog pssss..
ja ze zijn zo dol♥ met mijn Dionne..haha
weten jullie ♥ al wat...?
spannend hé..!!..;)
dat zien we volgende  keer..
♥bedankt♥ voor het ♥bezoekje♥


Liefsss♥♥ en ..
kusjes♥♥ van ons allemaal♥♥..
XXX



11 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Wat is dit toch weer schattig,Gaby.
Hoe krijg je het allemaal voor elkaar.

Groetjes Ans

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieverds♥
niet alle letters krijg ik groot wat ik ook probeer helaas..
de pc heeft echt kuren en weet niet hoe het komt..excuus voor dit ongemak ..hopelijk lezen jullie het nog Liefsss Gaby.♥x♥

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

yiep het is mij gelukt met de letters..
oo wat een werk♥ weer beetje overnieuw moeten doen..;)
Liefs Gaby..♥x♥

Atelier Valerie zei

Dit is weer zoooooooooo genieten van al dit moois ...
Je stoelhoezen zijn schitterend lieve Gaby ...
De schattige muisjes zijn afgewerkt tot in het kleinste detail ...
Je huis is leeft in een wonderlijke sprookjes sfeer ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie

Josephine zei

Lieve lieve Gaby,

Het is weer genieten bij je, die kleine Jinni, ohhhhh
kijk nu toch dat kleine lieverdje, echt geweldig.
Gelukkig te lezen dat het je gelukt is met die kleine
lettertjes, ik keek gisterenavond maar kon het nauwelijks
lezen. Maar binnenkort een nieuwe PC toch???

Wat ben je druk geweest zeg, met al die schattige meubeltjes
en bedjes, ik leef helemaal mee met de muizenfamilie, zo lief.
En dan de kleding die je voor alle muisjes maakt, zo leuk allemaal.

Wat zullen jou kleinkinderen ook verliefd zijn op al jou creatie's,
jou huisje is gewoon één GROOT sprookje.

Ik heb weer genoten van alle mooie foto's en jou heerlijk
verhaaltje erbij, PRACHTIG allemaal.

Een beetje vroeg misschien, maar geniet van een heerlijk weekend lieverd,

Veel liefs,
Josephine
♥ ♥ ♥

It's me zei

Owww Gaby ....wat lieffff allemaal....zo knap gemaakt.....en owww de volgende keer konijntjesh....kan niet wachten....liefs van mij....x

Peter Veen zei

Lieve Gaby, ik ga het nog 10 keer lezen om vooral niets te missen; er is zoveel te zien, zoveel moois. Heel veel bewondering heb ik voor je omdat je alles zo mooi kunt maken en fotograferen en dan ook nog zo mooi vertellen. Het moet wel geweldig zijn als je dingen aan het maken bent, het is toch genieten! Echt heel mooi allemaal en heel lief! Spannend wat je nu weer gaat maken! Veel plezier!
Liefs van Pink xxx

blauwruitje zei

Allemaal zo schattig en zo mooi gemaakt. Heerlijk om mee bezig te zijn. Fijn weekend. liefs Sandra

Marjon zei



Dit is weer zo leuk gemaakt Gaby....de muisjes zullen dansen van plezier...een hele familie met huisje, bedje en al....een echte creabea.....fijne zondag en lieve groet Marjon

Anoniem zei

Een kunst op zich !!! Niet alleen het idee maar ook de uitvoering met zogenaamd " waardeloos mareriaal" . Ik vind het zo knap en ik heb het voorrecht het allemaal " in het echt " te mogen zien, hoe het groeit en verder gaat, geweldig !! Ik hoop dat iemand je helpt er een boek van te maken, dat zou de kroon op je werk zijn. Liefs,xxx Marjo

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Dankje lieve Marjo ♡..ik hoop het ook ..een stille wens van mij ..liefs en fijn dat jullie allemaal genieten..♡X♡