zondag 30 december 2012

.♥.Happy♫ New♫ Year♫..♥

                      ♥Lieve♥ Allemaal♥..
           nog één post♥ in het jaar♥ 2012♥..
                  het aftellen♥ kan beginnen..♥
                                         ♥

♥♥
Geniet
Geniet
en ♥Geniet
in het jaar
2013

     


♥♥♥♥
♥♥
I wish You all
Happy♥ HappyHappy♥ New Year♥..
♥♥♥
♥2013♥
en ♥ BEDANK♥ jullie♥
Lieve♥ Allemaal♥ ♥Hartelijk♥
voor het ♥lezen♥ en de berichtjes♥  
van en op mijn♥  blog♥
het bijna afgelopen♥ jaar♥ 2012..;))
Héél Véél Liefs Gaby..XXX
♥♫♥♥♫♥♥♫♥
      ♥
         en..

    Hugs...;)))
    
♥♥♥   ♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥
Ik kijk nu nog even terug.♥.
Dankbaar♥ voor het afgelopen jaar..
met mijn up en downs..
Het was Genieten♥ om mijn creaties♥ hier te laten zien ..
De bijzondere♥ Vrienschappen die zijn ontstaan..
Wens jullie♥ Een warme♥ Groet met ..
Geluk.♥. 
Hoop.♥.
Liefde.♥.
Gezondheid.♥.
Vriendschap.♥.
een Kaarsje♥ voor degene die het moeilijk hebben..
Een Lach en een Traan..
en ik zeg Jullie♥ vooral..
Volg de weg die je Hart♥ je wijst ..
Liefs♥ en Liefs♥
♥♥
  
♥♥♥
♥♥

16 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een mooie afsluiter Gaby, bedankt voor al je mooie posten, ik heb genoten van de beelden en zeker ook van de verhalen.
Ik wens je een heel sprankelend 2013.

Een lieve groet,
♥Eefie

Unknown zei

Dankjewel voor al je prachtige posten waar we van mochten meegenieten :)
En de vriendschap die ik van je krijgen mocht!
Ik wens je voor straks een heel mooie jaarwisseling toe en heel veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar,
dikke knuffel van Sonja xxx

Home and Lifestyle zei

Lieve Gaby, ik wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een gezond en sprankelend 2013!

Lieve groet, Ingrid

Barbara zei

Mooie afsluit post. Ik wil je bedanken voor je lieve reacties op mijn blog het afgelopen jaar.

Mijn Nieuw Jaar wensen voor hou:
May your life be filled with millions of reasons to smile, may you have thousands little moments to cherish, and may everyday be a day worth looking forward to.

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!
Liefs,
B.

Coby zei

Hoi hoi Gaby, bedankt voor de mooie laatste post en ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013...

lieve groetjes Coby

Tanja zei

Fijne jaarwisseling Gaby en ik wens je een heel mooi nieuw (blog) jaar!

Liefs
Tanja

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013 gewenst en dat we ook het komend jaar volop mogen genieten van je mooie blog lieve groet Rosita

Juliëtte zei

Lieve Gaby,

Ook voor jou en je familie een gelukkig en gezond 2013!
Tot volgend jaar!

Veel liefs, Juliëtte ♥ ♥ ♥

Ans van Ispelen zei

Erg mooi.
Ook ik wens je heel veel goeds voor het nieuwe jaar.

Groetjes Ans

Liefde voor kransen ♡ zei

Mooi! Voor jou ook een gezellige jaarwisseling en een heel fijn, liefdevol en gezond 2013! Liefs Lindy

Elly's kleine idylle zei

Lieve Gaby....Een hele mooie afsluiter en ik wil je natuurlijk een hl gelukkig en vooral gezond nieuwjaar toewensen voor jou en je dierbaren ....Dat het weer een mooi blogjaar mag worden waar wij weer heerlijk kunnen genieten van je sfeervolle posten.
Nog bedankt trouwens voor je altijd lieve reacties op mijn blog......Nog een fijne dag en een lieve groet...Elly

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Gaby, ik wens jou ook een goed en vooral gezond 2013 toe en dat wij ook het komend jaar weer volop mogen genieten van je mooie blog !!!!!!

Liefs Mieke

Pien zei

Hallo Gaby, ook voor jouw de beste wensen voor 2013 en dat het maar een mooi blogjaar mag worden.

Groetjes,
Pien

My Home Sweet Homemade zei

Jeetje, als je van deze post niet vrolijk wordt...!!! Wat vind ik trouwens dat kussen met "liefs" erop prachtig zeg!
Fijn elkaar weer even "gesproken" te hebben!
Ik wens je een heerlijk 2013 toe, vol blogplezier!!!
Lieve groetjes Elly

blauwruitje zei

Ha die Gaby, wij zijn aan elkaar gekoppeld als swappers voor de Friendship swap. Ik heb net even snel op je blog gekeken en de inspiratie begint al te komen. Veel succes. Groetjes Sandra

Anneke zei

wat een mooie afsluiter was dit van het afgelopen jaar en ik wil jou ook een fantastisch 2013 wensen en een fijn blog jaar.
bedankt nog voor je felicitatie.
lieve groetjes van An