maandag 29 april 2013

.♥.De Verrassing ..een nieuw Prinsesje en ....het regent kroontjes..♥.

Hallo Lieve Allemaal..
                                     
Eindelijk♥ hier is dan de Zoete♥ Kleurige♥  verrassing♥ post♥..;))
Ga er maar lekker bij zitten♥ 
een oranje post♥ word het niet  toch liever♥ een  zoete♥ roze♥ om te zoenen♥  want..
 het word een Lief Suikerzoet♥   feestje♥  met veel lekkers.;))
♥ ♥ 
♥♥
Het begin♥  ...;)
♥Prinsesje Livia♥.. 
is gehaakt gebreid en met de hand gemaakt ook het jurkje♥ en beetje op de naaimachine.. met gehaakte♥ bloemetjes♥ en ..nog meer ..  lieve♥ zucht..;)) 
hier was ik♥ nog bezig met het jurkje♥ ..
Livia♥ is gemaakt van een stofje van Lieve  Laura♥
brr ikke heb 't nu koud zegt  Livia..;(
♥ 
Och Uk♥ en Puk♥ komen haarsnel troosten..;))))

oooh wat lief...;))
Nu kan ze ze haar♥ tutu♥ aan ..
wacht..zegt Uk♥ we♥ willen haar♥ langer knuffelen♥ kus♥ kus♥..
het past gelukkig en nu mijn jurkje ? vraagt ze ...;))
Het mooie♥ jurkje♥ aan met  kraagje♥ en  kroontje♥ was echt wel een werkje ..;))
♥ 
zo nu komt er een collage♥.;)
Wat een  Mooi ♥prinsesje♥ ben je nu...;))))
Welcome lieverdje♥ Livia♥☻ bij al onze vriendjes♥..
Haar♥ schoentjes die ze♥ aan heeft  zijn van mijn Lieve♥ dochter♥ geweest en 26jaar oud..
                                                   ♥
heb ze orgineel♥ gelaten de slijtage♥ziet zo schattig♥ uit en..


een gehaaktbloemetje♥ erop gezet ..lieve♥ zucht..;))

deze bloemen♥ patroontjes♥ zijn van lieve♥ Valerie♥..
heeft ze♥ ook op de armpjes♥ en beentjes♥..;)

Nu gaan we een Prinsessen♥ feestje♥ geven met Koninklijke taartjes♥ die ik♥ heb gemaakt 
jaaaa ..
dus huphup naar boven allemaal..
Lily♥ en Lola♥ gaan ook mee.
dus Welcome♥ allemaal♥.. ;))
Morgen koninginnedag de kroning van een  nieuwe Koning en Koningin  en dat vieren♥ wij♥ het ook met ons♥ nieuw 
♥prinsesje♥ Livia♥..;)))
Kijk op het taartje♥ een gehaakte♥ slagroomsoes♥..
(Is ook een anjer bloem patroontje van Valerie..)
De taartjes♥ die maakt ook Lieve♥ poppen♥&♥beren maakster lieve♥  Marijke♥;))
Deze zijn dus zoals ik het graag mmmmmm met suiker♥ zoete♥ pareltjes♥ ..;))
.ook deze heeft een  gehaakte♥ roomsoes♥ en hoorntje♥..;))
Zie ze♥ Genieten♥ Allemaal♥..lieve♥ zucht..
Uk♥ en Puk♥ zitten Livia♥ weer te knuffelen♥..;))
♥♥♥

.ze vinden haar♥ Lief♥..;)


Lola♥ geniet♥ er ook van..
mmmm wat zijn de taartjes♥ Lekker jammieeee zegt ze♥..



Livia♥ word al beetje moe..
oeps.. een taartje♥ valt om zegt ze♥  ..


even  liggen♥ lieve♥ zucht ..;))


zo nu ik♥ wil jullie♥ nog de bloemetjes♥ buiten laten zien..


kroontje♥ met vlindertje♥...;))

♥♥♥




ze bloeien..;)))))

en morgen is dus 
koninginnedag deze kroontjes♥ en hartje♥ ook zelf gemaakt maar weet niet meer hoe ik aan dat patroontje♥ kwam denk via google..ik haak♥ het ..;))
Als je goed kijkt bij de taartjes♥ zie je alle kleuren♥ kroontjes♥ liggen..;))
♥♥
♥♥
Geniet allemaal♥ van de Zonnige♥ dag Morgen♥...


nog een paar  foto van Lieve♥ kleindochter Liza♥ met  haar♥ gehaakte♥ hondjes♥...overal gaan ze met haar mee;))))
Schattig he ..!!
 heb nu een klein hondenmandje krijgt ze♥ donderdag ..;)) 



donderdag komen ze logeren 2 dagen..lief♥ word leuk♥..;)
Nu gaan we sluiten met nog een paar mooie foto's


van mijn Lief♥ suiker♥ zoet♥ Kroon♥juweeltje♥..;))


♥Livia♥

♥♥


♥♥

Lieverds♥ hebben jullie genoten van mijn post♥
 voorlopig komt er nog eentje  en dan heb ik een grote blogpauze vanwege  vacantie..
hier vertel ik meer over in de volgende post..;))
Geniet♥ van alles om je heen 
Heb iedereen♥ lief♥..
Morgen een bijzondere dag de Kroning Willem-Alexander in ♫Nederland♫ een nieuwe ♫Koning 
en koningin♥ Maxima♥ met hun drie Lieve ♥ prinsesjes♥Amalia♥Alexia♥Ariane♥♫..;))
Fijne Zonnige♥ Dagen Bedankt♥ voor alle
 Lieve♥ berichtjes♥ 
 heel veel Liefs Gaby..xxx



    ♥
     ♥☻♫  
   

17 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Ik leef helemaal mee met dit spannend gebeuren van morgen.
Toevallig moet ik niet werken en ga ik alles volgen van voor de tv.
Van mij een dikke proficiat aan het nieuwe Koningspaar in spé.
Je hebt echt weer zo een mooie handwerkjes gemaakt!
Lieve groetjes,
Valerie

MARIANNE zei

Goedemorgen Gaby!
Ongelofelijk wat een lange vrolijke post heb je gemaakt!!! schattig je nieuwste creatie Livia!...en zo pittig met de schoentjes nog van je dochter aan, moet Livia wel heel zuinig op zijn natuurlijk hé...ha,ha!
Em oh wat een gezellig taartenfeestje hebben ze allemaal gehad met elkaar.
En dan je lieve kleindochter, met haar 2 super schattige leuke teckelhondjes (ja toch?)zo zoet dat ze die overal mee naar toe neemt hé!...en dan donderdag de grote verrassing voor haar...een hondenmandje voor haar lieve hondjes!...Wat zal ze er blij mee zijn...en wat bof je dan met zo'n super handige creatieve...en natuurlijk ook lieve Oma!!!
Alleen er niet zo vaak meer bij bij zuchten Oma...ha,ha!
Maar gelukkig is het wel steeds op je posten een ♥lieve♥ zucht...!

Een Fijne dag vandaag! en morgen een mooie, zonnige K(r)oning(inne)dag!!!
Lieve groetjes van Marianne.

Christine zei

Oh wat een prachtige post . Je prinsesje is prachtig .
Morgen ben ik erst bij dedentist , maar darna , zit ik voor de televisie ♥
Ik wens je een prachtige kroningdag ☼ of zou ik zeggen K( r )oning ( inne ) dag ♥
Beste groetjes ,
Christine

It's me zei

En of ik heb genoten !! heerlijk wat een gezellige post...en jammer dat we die moeten gaan missen binnenkort....(((...liefs geniet van een heerlijke dag morgen...xxx...!!

renske muller zei

Hoi Gaby.
Wat een geweldige foto,s van prinses Livia. Ik droom weer even helemaal weg.
Dikke knuf van Rens

Ans van Ispelen zei

Wat een prachtig blogje heb je gemaakt.
En wat een engelengeduld moet je hebben,om zoveel moois te maken.
Mijn complimenten hoor.

Groetjes Ans

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Wat is prinses Livia een schatje ...wauw wat heb je haar knap gemaakt zeg!
Die schoentjes zijn zo liefffff..

En het regent kroontjes...wat leuk!
En het gehaakte kroontje is ook al zo super tof!

Meis jouw taartjes met toefjes gehaakte slagroom zijn om op te eten zo super schattig.

Heerlijk om jouw roze post te bekijken en lezen..

Het is wel grappig we hebben alle twee een post met
prinsesjes en gehaakte kroontjes haha..
Als je komt kijken dan zie je het...grappig he?

Leuk zijn ook jouw gehaakte teckeltjes...zo knap genaakt..en jouw kleindochtertjes boffen maar met
zo'n toffe oma..

Dag meisje..ik wens je morgen een heerlijke dag!

Liefs,

Marijke

Marijke van Ooijen zei

Gaby...volgens mij is er iets mis met mijn muis..
ik heb twee berichtjes op je blog gezet per ongeluk!
Misschien kun je er 1tje weg halen..

Dikke kus,
Marijke

sharon's shabby creations zei

Hoi lieve Gaby,

Wat een vreselijke mooie prinsje heb je gemaakt en wat een schattige naam zeg!!! Ben er helemaal weg van en die kroontjes wat gaaf om zo goe te kunnen haken zeg!!!

En die mooie taartjes zijn echt om op te eten!! En die teckeltjes zijn echt heel erg leuk zeg!! Ik ben weg van teckels mijn beiden zussen hebben er een en het zijn zulke leuke beestjes!! Ben erg benieuwd naar je nieuwe post!!

Een fijne roze oranje dag morgen en veel plezier met die twee kleine meiden!!

Veel liefs Sharon

Josephine zei

Lieve lieve Gaby,

Meisje toch, ik kijk me ogen
uit bij het zien van zoveel moois.
"Prinsesje Livia" wat is ze mooi
geworden zeg, en hoe orgineel
de combinatie met stofjes en haken.
De kleding die ze draagt is ook al
zo prachtig. Ze heeft zo'n lief gezichtje, heel knap gemaakt meis.
Wat ik ook heel bijzonder vind is
dat ze de schoentjes draagt die
ooit van je dochter zijn geweest.
Hoe lief is dat.

Geweldig lieverd ook al je Koninklijke taartjes, ohhhh
wat een werk heb je er weer
van gemaakt.

En zo prachtig al je creatie's
zo samen te zien als een grote
lieve familie.

Echt een heerlijke genietpost,
en je hebt er prachtige foto's
van genomen, mijn complimenten
voor al je werk en inspanning.
Het resultaat is SUPER!!!

Lieverd, geniet morgen van
alles en een heerlijke week
gewenst......

Veel liefs,
Josephine
XXXXX

Juliëtte zei

Wat een lieve, suikerzoete post!
Geweldig!!
Wat een lief prinsesje!
En wat een mooie handwerkjes!

Veel liefs, Juliëtte

Hilda zei

Ooooo wat een gave post, en heerlijk zoet!!!!

Hoe is het met je prinsesje? Heeft lekker geslapen na het feestje hihihi.
ze is super mooi en oooooo en haar feestje was gaf zeg. Al di zoete taartjes jammie................

Groetjes Hilda

My name is Riet zei

Oh wat een leuk blog heb je. Alweer een beren maakster, helemaal geweldig. En al die andere gehaakte spulletjes, taartjes, kroontjes, sjonge wat mooi allemaal. Ik kijk mijn ogen uit.
Leuk dat je me gaat volgen, ikben ook gelijk jouw volger geworden.Lieve groeten Riet

bluemchenmama zei

Dear Gaby,

what a great blog - it´s a dream.
The little princess Livia is so sweet with her dress and her crown.
And then the party with a lot of friends and cupcakes.
You can make a "wonder" - it´s so
nice to look it.
Now you have a new reader - I will come back soon.

Lovely greetings

Your Bluemchenmama

Kays Kids zei

What delightful photos. The crowns are so fitting because of the Coronation.
Hugs

Creadiva zei

Wat prachtig allemaal !!

super mooi

Groetjes
Diane
www.creadiva.be

Anita zei

En wat was het een prachtige dag hè! maar ook hier je post. Menslief dat is toch echt genieten dit zo samen met prinses Livia :-) Zoveel moois! Dank je wel voor het delen.
Wens je een gezellige en zonnige Hemelvaartsdag.
Groetjezz lfs mij