donderdag 14 november 2013

♥.De verrassing ..Olivia..en vervolg 5...♥.

Hallo Lieverds...
Ik♥ ben er weer .. met een leuke♥ verrassing♥ post♥..;) 
straks vertel ik♥ over mijzelf..
♥♥
Onlangs werd ik verrast♥ met een mooi♥ pakketje..
♥♥
 Ik♥ wist dat ik een verrassing♥ zou krijgen van lieve♥ Marijke♥ na mijn operatie die geslaagd is ..;)
het pakketje♥ was bij de buren afgegeven moest dus ook nog  wachten op mijn zoon♥ in de avond die het ophaalde..zucht..;)
een heel mooi doosje♥ zat erin met nopjes.. strikje♥ erop  
Dit lief♥ plaatje met die engeltjes♥ die ♫zingen♫..
op de achterkant een  mooie♥ lieve♥ inhoud♥ geschreven♥..;)
♥♥
Ooohhh wat mooiiii ik was zo blij verrast♥ dit had ik echt niet verwacht..;)
Want ik♥ zag het♥ al op FB maar had helemaal niet in de gaten dat het voor mij♥ bedoeld was ...oohh Marijke♥...
Ik pakte het baby♥ olifantje♥  voorzichtig eruit..
werd echt emotioneel van snif..
Dit is zóó Liefff ..♥
het baby olifantje♥heet..
 Olivia♥..
♥♥♥
Ongelooflijk onwijs♥ mooi♥ gemaakt lieve♥ Marijke ..
Haar oortjes luisteren voor mij♥ denk ik ..;))
Hier smelt je toch van die blik van Olivia.
Ik bedank♥ je hier nog een keertje heel hartelijk♥
met lieve♥ Knuffels en XXX..;))
Ook lieve Sas stuurde mij  ook leuke poppetjes♥ om er iets nostalgisch♥ van  te maken..
dankjewel♥ lieverd xxx
Het olifantje Olivia♥ heeft als doel om mij 
kracht  met..
geluk hoop en liefde te geven..lieve zucht..;)
♥♥
Ook mijn lieve♥ kinderen♥ kleindochters en vriend♥ en vriendinnen♥.. fam♥..hebben mij verwend♥ met veel bloemetjes♥ vooral met  Liefde♥..
en lieve kaarten...
♥♥
Olivia♥ geniet♥ hier met haar♥ nieuwe vriendjes♥op het bankje  ..
♥♥
Met Prinsses Livia♥..
♥♥
Met de Elfjes♥..
iedereen♥ vind haar♥ Lief♥ en schattig♥..
♥♥

Ook mijn Dionne♥ die lacht..;)
♥♥
Kiki♥ heeft♥  ook al kennis gemaakt met de elfjes♥.
♥♥
Ook ik♥ heb nog wat gehaakt van textielgaren..
 onderzetters♥ voor in de windlichten♥ 
ja afleiding♥ is goed..
♥♥
♥♥
♥♥
Dit dienblad♥ van Actions..prachtig♥ hé..
♥♥
genieten jullie♥ ook weer in de avond♥ van de gezellige 
kaars lichtjes♥..;)
even Knuffelen met Olivia♥..♥
♥♥
en nu ..

Het vervolg 5...
 De  operatie (borstbesparende) van mij..
  bijna 2 weken geleden is geslaagd♥ ..
Het was best emotioneel allemaal .
het uitzicht van mijn raam van zkh..
ik was best wel bang ..;(
blij dat het nu achter de rug is ..
heb nog wel 13 dagen de drain ingehad..
was de laatste dagen niet zo fijn die pijn..
mja ik♥ ben nog aan het herstellen..
dinsdag kreeg ik  de uitslag van de operatie ..die viel me klein beetje tegen..zucht..
ze hebben 15 oksel klieren weg gehaald  waarvan 1 kankercel.. 
de tumor in mijn borst♥ was 1,5 cm groot .. 
en je hebt graad 1 2 en 3.. 
de mijne was graad 2 ..
dat houd in.. dat ik in het midden zit 50% kan ook beetje goed zijn..;)
Ik  word binnenkort bestraald en krijg  chemo en hormonale therapie..
Heftig ..
eenmaal thuis poehhh...;(...
moest ik het even allemaal laten bezinken ..zucht
Ik zal ook 5 jaar pilletjes moeten slikken en om het jaar foto's maken de controle's ..
een lange weg....... 
om dan kanker vrij te zijn..
Mijn haren  zal ik misschien verliezen..
Ik hoop dat ik al mijn krachtzal vinden om 
  samen met iedereen♥ dit gevecht tegen Kanker 
aan te gaan.....
Ik kan jullie♥ ook niet genoeg bedanken♥ voor alle brandende kaarsjesberichtjes, en al die steun zó Liefffff..!!!
 ook voor de andere♥ die dit mee moeten maken .
Geef ik weer een hele dikke Warme Knuffel..;))
Ik ga weer stoppen.. dit kost mij nu emotionele energie om deze post♥ te plaatsen al met plezier♥...
moet ook voor controle vanmiddag..

en nu.. 
snel weer opfleuren♥ met deze lieve roos♥ van mijn lieve♥ dochter♥ .Kelly♥..
♥♥
♥ 
deze mooie roos ♥ hing eerst slap bij de andere boeket bloemen♥ .. 
 eenmaal in een ander vaasje bloeide♥ ze weer helemaal op..;)))
Een teken van goed verzorgen met liefde♥..!!.;)) 
♥♥
vanmorgen♥ de eerste nachtvorst..
nog snel een foto♥ ervan gemaakt van het ijs♥  erop  .
Nu stop ik.. 
en wens jullie♥ alle liefs♥ en warmte♥ toe..

Fijn weekend lieverds .♥
Liefs Gaby x♥x♥x.

♥♥

dit mooie plaatje zag  ikbij FBstaan..;)



24 opmerkingen:

It's me zei

Owwww Gaby.......ben blij dat je dit al achter de rug hebt......je hebt nog een lange weg te gaan...maar je bent zo dapper en met al die lieve mensen om je heen gaat het je vast lukken gedragen door liefde.....blijven geloven in jezelf....dan kom je hier sterker uit dan ooit....hele dikke knuffel...liefs Ria...x !

Ik heb je gevonden op fb....maar je hebt me nog niet toegevoegd volgens mij...x !

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Lieve Gaby wat heerlijk te lezen dat de operatie achter de rug is weet je hebt nog een lange weg te gaan mee tjeemie wat ben ik trots op je wat doe je het goed lieverd en nu alweer een post ....wens jou en iedereen om je heen heel veel sterkte weet zeker dat je het kunt ..prachtige plaatjes en heerlijk dat je er zo van kan genieten in deze hele moeilijke tijd ...geef je even een hele dikke knuffel .....lieve groet rosita

Zaanse Zolder zei

Och jeetje meis, waar moet je doorheen hè. Zo akelig. Gelukkig is de operatie achter de rug en nu het vervolg. Wat een lieverd heeft Marijke aan jou gestuurd, komt op een goed plekje terecht denk ik zo. Zet 'm op!

Home and Lifestyle zei

Wat fijn dat je door iedereen zo in de watten wordt gelegd, dat kun je nu goed gebruiken.

Gelukkig ook dat de operatie achter de rug is. Je bent er nog niet, maar als ik naar mijn buurvrouw kijk die hetzelfde heeft ondergaan en er nu helemaal boven op is (al meerdere jaren), gun ik jou hetzelfde toe: een volledig herstel.

Heel veel sterkte Gaby en van hieruit een warme en lieve arm om je heen. Veel liefs, Ingrid

Esther zei

De eerste hobbel is geweest. Fijn dat de operatie geslaagd is. Heel veel sterkte en liefde. Wat is Olivia lief, ze past er helemaal bij.
Groetjes, Esther

Unknown zei

Wat fijn dat de operatie weer geweest is Gaby. Dan heb je dat maar gehad meis. En je heb nu nog een lange weg te gaan, maar met alle mensen om je heen die zoveel van je houden gaat dat zeker lukken. Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe de komende tijd. En wat een lief cadeau heb je van Marijke gehad. Is echt een schatje om te zien.
Lieve groetjes Brie

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Leve Gaby, wat fijn dat je de operatie achter de rug hebt, ik weet dat je nog een lange weg te gaan hebt, maar je bent zo positief en met al die lieve mensen om je heen gaat het je beslist lukken !!!!
Ik wens je dan ook heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd :)

Heel veel lieve groetjes en een dikke knuffel Mieke

La Blomst-Living zei

De operatie heb je alvast gehad. Best heftig allemaal, ook wat je nog te wachten staat. Maar ik geloof erin dat jij hier goed uitkomt, met alle liefde om je heen gaat het je 'gewoon' lukken! Wat een prachtige cadeautjes heb je gehad en je hebt toch ook weer inspiratie genoeg gehad om zo'n giga-post te plaatsen! Veel liefs, Linda

Ans van Ispelen zei

Wat een lieve prachtige blog heb je weer gemaakt.
En wat is dat olifantje een schatje.
De blik in de ogen,werkelijk prachtig gemaakt.Lief cadeautje.
En wat vind ik je dapper,zeg.
Ik blijf duimen en kaarsjes branden voor een hele goede afloop.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel,Gaby.

Liefs Ans

What's in a day zei

Gaby wat een opluchting, de operatie is voorbij en je bent weer thuis bij je lieverds, die momenten moet je koesteren op de weg die nog voor je ligt.
Een zware tijd, herstellen en afwachten....ik wens je heel veel geluk dat alles goed mag gaan.
Je bent al zo heerlijk verwend, alle mensen om je heen die je met liefde omringen zullen je goed doen.

Een lieve groet voor jou,
Eefie

Marguerite zei

Wat gelukkig dat de zware operatie achter de rug is. Komt nu nog een zware tijd aan maar al die mooie cadeau's zullen je heel veel kracht geven.
Hou je haaks,
Marguerite

A fresh start of me zei

Oh lieve Gaby,wat heb ik aan je moeten denken de afgelopen tijd..
Ben zo blij dat je dit achter de rug hebt..maar je bent er nog niet helaas...je hebt nog een lange weg te gaan..
Iedereen zal je blijven steunen en blijf geloven in jezelf he...kop op..

Liefs Chris..

Ús hûs ús thús zei

Wat ontzettend heftig allemaal. Goed te horen dat de operatie achter de rug is. Ik vind je ontzettend dapper. En dan ook weer zo'n prachtige post plaatsen. Ik geniet altijd enorm van je lieve foto's.
Ik wens je alle kracht voor de komende tijd! Groetjes van Aleta

Frederika zei

Je verdiende het dan ook even erg verwend te worden. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
Liefs Frederika

Josephine zei

Lieve Gaby,

Gelukkig is de operatie nu achter de rug maar ze hebben je wel te pakken gehad lieverd, pfffff. En dan 13 dagen zo'n drain in is vreselijk natuurlijk.
Je bent steeds in mijn gadachten meis, en wat ben je toch enorm dapper om nu al na zo'n korte tijd deze prachtige en zeer grote post te maken en zo openhartig te schrijven, je bent een mooi mens.

Zo fijn te lezen alle steun en liefde die je mag ontvangen, een grote kracht. Alle lieve kadootjes die je hebt ontvangen.
Zo prachtig ook het kado van Marijke, lieve kleine Olivia, ohhhh wat vertederend dat lieve snoetje met dat schattige slurfje.

Je hebt zeker nog een lange weg te gaan meis, maar samen met alle lieve mensen om je heen zal je zeker de kracht vinden om te vechten, je bent een kanjer!!!

Lieve Gaby, ik wens je heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat. En hoop dat de chemo en bestralingen niet al te heftige reactie's zullen geven.....

Veel liefs en dikke knuffel,
Josephine
XXXXX





Mijn kleine wereld zei

Lieve Gaby,
Blij te lezen dat alles goed verlopen is, dat is toch al achter de rug. Nu nog je behandelingen, ik hoop dat je er niet te veel neveneffecten zal van ondervinden, gelukkig heb je heel veel vrienden en familie die aan je denken en je steunen, het komt allemaal wel goed meid!
Je bent in ieder geval flink verwent met prachtige bloemen en leuke cadeautjes.
Denk aan je!
Liefs,
Christelle

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Kleine dappere vrouw..ik heb grote bewondering voor je, hoe je alles draagt!

Wat een fijne post heb je gemaakt om ons te vertellen wat je allemaal hebt meegemaakt..

En ja het is natuurlijk heerlijk om te lezen en om de foto's te zien hoe blij je bent met kleine Olivia...
Het kleine beestje is je zo gegund...en hopelijk mag ze jou een beetje opvrolijken..

Deze zware operatie heb je achter de rug..nu komt het vervolg...en deze is ook niet makkelijk...
Je gezin, familie en veel mensen om je heen zullen er voor je zijn en aan je denken..

Ik zou zeggen lieve meid...zet hem op...ik wens je heel veel sterkte en meer dan alle goeds...

Liefs en hele dikke knuffels...XXX MarijkeXXXloveXXX

Het witte huis met de zwarte deur zei

Lieve gaby, wat een mooie post heb je gemaakt! Heel veel sterkte xx

Liefs Patries

Simonne's fantasiestudio zei

Gaby, gelukkig is de operatie geslaagd, nu kan je enkel maar dichter bij een volledig herstel komen....veel sterkte hoor !
Geniet met volle teugen van de kleine dingen van dit leven.....
groetjes,
Simonne

Unknown zei

Ik was zo benieuwd hoe het met je gaat....gelukkig is de operatie achter de rug...voor de komende tijd wens ik je veel sterkte.

Groetjes,
Inge, my choice

Zaanse Zolder zei

Lieve Gaby, als ik jou een email wil sturen krijg ik een heel vreemd scherm waarin ik niet verder kom. Zou je mij even een berichtje (met je adres.. hihi) willen sturen op sylstil@planet.nl ? x Syl vanaf de Zaanse Zolder

Plenty of Presents zei

Jeetje gaby, zo herkenbaar. Ik ga al 8 maanden door ellende. Ik ben begonnen met chemo. Mijn tumor van 8,5 cm moest eerst slinken en mijn uitzaaiingen in mijn oksel en wervelkolom op non actief gezet worden. Afijn je hebt t gelezen op mijn blog. Ik voel met je mee, ik hoop echt dat je er goed door heen komt. Heel veel sterkte en vooral neem de rust. Ik loop mezelf weleens voorbij en krijg daar de later de rekening van. Dus lieve gaby, ik denk aan je. Heel veel liefs en een knuffel

Plenty of Presents zei

Oh en olivia hoort bij jou.... prachtig en je hebt een echte marijke!verdiend! Mooie foto's. Liefs

Anita zei

Olivia had ik al op FB bewonderd.
Wát een schatje en wat ontzettend lief van Marijke!
Dat ze je maar veel geluk mag brengen.
Het is nog een lange weg ...
maar je kunt het! samen met alle lieve mensen om je heen en met alle support vanaf de zijlijn. Go for it!
Een hele warme weekendknuffel komtie XXX
Groetjezz lfs mij